woensdag 25 januari 2012

Don & Daisy In de verhuisdoos.

Hallo allemaal, vandaag weer mijn beurt om iets op het Don & Daisy blog te plaatsen. Ik heb dit keer een verhuiskaart gemaakt. Het een mooi stempeltje en had er nog niets mee gedaan. Ik vind de kaart zelf iets somber van kleur...Ik heb hem zondag gemaakt en het weer was toen ook erg somber... Vandaar misschien.
Dit zijn de materialen.
Papier Basicgrey (sweet threads)
Stempel, Don&Daisy DDS3302. Nestabilie.
Creatables, LR 0192
Verder, bloemen, brads, 2 gespen, button en lint.

Dames dit is het weer voor vandaag, bedankt voor het bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.

8 opmerkingen:

  1. Die 2 zitten er zo gezellig bij, totaal geen verhuisstress zo te zien!!!

    Fijne dag, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En ik vind de kleuren juist helemaal prachtig!!! Wat heb je er weer geweldige details in verwerkt!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zag 'm zojuist op het Don&Daisyblog.... het is écht een schatje Hanny!!!
    D&D schitterend ingekleurd!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hanny daar zal het wel aan liggen. Gelukkig maken we niet allemaal sombere kaartjes met somber weer...hihi.
    Ik vind hem zeker geslaagd hoor.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje en die parel gepsjes zijn heel mooi grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik vind de kaart niet somber van kleur, het is mooi kaartje.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou Hanny, ik vind je kaartje in het geheel niet somber. Ik vind hem echt heel mooi. Je hebt de kaart weer schitterend gemaakt hoor. Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Hanny!
    Prachtig kaartje maar ik denk niet dat hij somber is, want het papier heeft kleur zat, maar dat je misschien "teveel" hebt gebruikt en daardoor druk lijkt.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.