zaterdag 14 januari 2012

Hobby Compleet gaat weer na de Beurs in Hardenberg.


Hallo allemaal, van 24 t/m 26 februari staan we weer op de beurs in Hardenberg. Zoals jullie van mij gewend zijn zal ik weer een Demo geven met de Materialen van Marianne Design. Ook zal ik dit keer de nieuwe Lea'bilities en stempels van Leane Creatief gebruiken. De bovenste kaart is gemaakt met de materialen van Leane Creatief.

Materialen bovenste kaart.
Papier, Pretty Papers Bloc (Old-Fashioned Nursery)
Lea'bilities, 002.
Stempel, Owlie's 003.
Roosjes kant en het witte kantje is van Marianne Design.
Verder een gaascompres en plaksteentjes.

Onderste kaart.
Papier, Pretty Papers Bloc (Flower Power)
Creatables, LR 0154-0191-0192-0203-0204-0206.
Stempel, Snoesje HM 9439.
Nestabilitie.
Kantje is van MD.
Ik heb de afdrukjes gekleurd met Copic's

De materialen zijn weer te koop bij Hobby compleet de Duif. Dit is het weer dames, bedankt voor jullie bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.

18 opmerkingen:

  1. Je kaarten zijn weer schitterend hanny. Succes op de beurs. gezellig hoor. Geniet er van. heel veel liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaartjes heb je weer gemaakt Hanny!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige kaarten Hanny, jammer dat de beurs zo ver weg is anders kwam ik bij je kijken. Groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Via Martha's blog kom ik hier even een kijkje nemen...wat een mooie kaartjes maak jij zeg!
    ik ga je dan ook maar eens snel volgen.
    Fijne zondag,
    groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He Hanny dat is leuk, dan zie ik je daar misschien nog wel voor de Clubdag van maart plaats vindt!!!
    Je kaarten zijn beeldig dus die wil ik wel graag in het echt bekijken.....als de weergoden ons nog steeds gunstig gezind zijn eind februari!!!!
    Fijne zondag, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtige kaartjes, de bovenste heeft mijn voorkeur.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hanny je hebt weer je best gedaan en mooie kaartjes gemaakt voor de demo.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaarten weer Hanny,
    veel succes op de beurs!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaarten leuke stansjes allemaal.
    Succes op de beurs.

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk idee om een deel van het malletje van de kleine lantaarn te gebruiken.
    De kaartjes zijn heel mooi, jammer dat ik zo'n 300 km verderop woon anders had ik langs gekomen.

    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat maak je toch altijd prachtige kaarten, super leuke details erin verwerkt!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOch Hanny wat een pracht en praal staat er weer op je site ziet er gezellig uit zo krijg je al weer zin in de lente of niet? hahahaha
    groetjes van Joke Mulder

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig je hebt er schitterend kaarten van gemaakt! helaas kan ik niet naar Hardenberg komen want ik ben dan op vakantie! Dat vind ik wel erg jammer maar ja je kunt niet alles hebben!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het zijn alletwee erg mooie kaarten geworden. Stiekem heb ik de voorkeur voor bruin en blauw maar dat alleen omdat ik dat altijd al een mooie combinatie vind.
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Twee hele mooie kaartjes zijn dit geworden!
    Wie weet tot de beurs!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Superleuke kaarten!!! Ik vind de uil superschattig !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat zijn deze ook geweldig gemaakt Hanny.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.