zaterdag 7 januari 2012

Hunny Bunny.

Hallo Allemaal, vandaag weer een kaart met een stempel van Scrapbook Stamp Society de stempel is getekend door Heather Valentin en heet Hunny Bunny. Het is leuk om deze stempel te gebruiken voor valentijn. Ik heb zelf niet zoveel met valentijn en heb daarom geen tekst stempel gebruikt. Kan ik hem altijd nog als verjaardagkaart naar een nichtje sturen.

Dit zijn de gebruikte materialen.
Paper pad, Basicgrey (Euphoria) is al een oudje.
Nestabilitie, Labels Fourteen.
Creatables, Hartjes LR0159 Vlinders LR0164.
Pons, Blaadjes.
Veder, Lint, Bloemen, en nog wat andere frutsels.

Dit is het weer voor vandaag. Ik heb vanmorgen weer een doosje met nieuwe materialen van Hobby Compleet de Duif binnen gekregen en zal mij daar eens heerlijk op uitleven. Dus als jullie mij missen... Zit ik op mijn hobbykamer.

Groetjes Hanny.

19 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje, mooie kleuren ook!!!
    Veel plezier met knutselen!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heeeeeeeerlijk kaartje is dit, te schattig gewoon! De stempel is ook erg leuk.
    Groetjes Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een beeldige kaart Hanny met een enige Hunny Bunny en zo super ingekleurd!!! Bofferd met je pakketje van de Duif in je heerlijke kamer.......ik ben benieuwd wat je gaat maken!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige kaart, prachtig de kleuren, super leuke digi evenalsmde details!!!

    Groetjes. Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Hanny,
    Het is weer een lieverd geworden. en prachtig ingekleurd.
    Groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart weer Hanny. Geweldig mooi. Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtig kaartje, leuk afdrukje en heel mooi ingekleurd.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh Hanny wat is dit een mooi pronkstukje geworden!! Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super leuk kaartje
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooie kaart Hanny.... prachtige kleuren. En wat een schattig stempeltje!!!
    Leef je lekker uit met je nieuwe materialen; ben benieuwd wat je er mee gaat maken... zal ongetwijfeld weer helemaal toppie zijn. Veel plezier!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Hanny,

    Dat is een leuke kaart met veel leuke details.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart

    Fijn weekend

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lief kaartje, is toch ook prima voor een verjaardag!
    Knutsel ze!

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi hanny
    een erg mooie kaart met een schattige afbeelding en ook nog supermooi gekleurd!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een prachtige kaart Hanny,

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart Hanny.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een lief stempeltje en je hebt er een erg mooie kaart van gemaakt. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind het een prachtig kaartje in heel erg mooie kleuren!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.