donderdag 19 januari 2012

Jou are so sweet.

Hallo allemaal, vandaag weer een kaart voor de Scrapbook Stamp Society blog. Deze digi stempel is getekend door Lisa Kettell en heet Jun Mid 56. Verder heb ik het mooie papier van Maja Design (Fika) gebruikt. het past heel goed bij deze digi stempel. De bloemen komen uit de voorraad doos. Creatables LR 0192 en de blaadjes uit een stans van Crea Lies. De tekst heb ik ooit eens bij Hobby Handig gedownload en kwam nu goed van pas. Wie iets bewaard heeft ook wat... Dit is het dan weer voor vandaag, bedankt voor het bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.

16 opmerkingen:

  1. een hele leuke mooie kaart hanny.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hanny, wat een mooie kaart.
    De kleuren zijn zo mooi en wat een lieve digi.
    Veel liefs patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Hanny,

    Heel mooi Hanny,de kleuren vind ik ook geweldig,hou zelf wel erg van bruin.

    groetjes Willie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hanny het is weer een beautie. Waar heb je hem mee ingekleurd?

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Hanny,

    Dat ziet er lief uit. Prachtig die bruine kleuren. Eigenlijk ben ik een blauw mens, maar deze vind ik erg mooi!

    Groeten,
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw hanny wat een beuty weer grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje en heel mooie bloemetjes. :)
    Groetjes, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart Hanny, ik vind de kleuren ook zo mooi.
    Leuke digi heb je gebruikt.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige, rustige kaart. Heel mooi in de bruintinten.
    Groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauwww wat een geweldige kaart, prachtige kleuren zeg!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gorgeous card Hanny, love the browns and all the beautiful details...fabulous image..

    Luv CHRISSYxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig Hanny!!! Erg mooie kleuren!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een heel mooi kaartje!
    Alles past mooi bij elkaar!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is dit een schitterende kaart Hanny.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.