zondag 29 januari 2012

Meegedaan aan Thee swap bij de Nederlandse Swappers.




Hallo allemaal, vandaag mijn creatie die ik gemaakt heb voor mijn swap maatje Christina We moesten een verpakking maken met minimaal 4 theezakjes. Op de onderste foto kun je zien wat van mooi doosje ik van Christina heb gekregen. Christina nogmaals bedankt. Ik ben voor een kaart gegaan met daarin de thee zakjes verwerkt. Het papier is van Basicgrey ( hello luscious) Creatable LR0192. Blaadjes is uit een stans van Crea Lies. De letters komen uit de Cricut. Dit is het weer, bedankt voor je bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.

11 opmerkingen:

  1. hoi hannie
    twee erg leuke en mooie creatie's en nu maar menig uurtje theeleuten:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dat er allemaal ontzettend gezellig uit, mooie kleuren!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er heel mooi uit Hanny,

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het was inderdaad een leuke swap je geeft wat en je krijgt wat

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk bedacht Hanny en wat een leuke gekregen.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Via deze weg wou ik je even bedanken voor het mooi`s wat je voor me hebt gemaakt.

    Een hele fijne week toegewenst en ik ga je volgen naar meer mooie creaties

    Groetjes Christina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gewéldig Hanny!!! Wat jammer dat ik geen theedrinker ben hahaha!!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Hanny,
    Wat een leuk idee met die theezakjes zo.
    Leuk ook om krijgen, is echt weer eens wat anders.
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat wordt gezellig theeleuten! Leuke pakketjes.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er prachtig uit.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. superleuke creatie's Hanny

    Groetjes Marina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.