dinsdag 3 januari 2012

Mijn eerste kaart van het nieuwe jaar.

Hallo allemaal, ik wens iedereen nog een gelukkig nieuw jaar!!! Op deze stormdag...Jeeeee wat gaat het tekeer.... wil ik jullie mijn eerste kaart van het nieuwe jaar laten zien. Het is een witte kaart geworden, met de nieuwe Craftables, vlinder CR1205 en Creatables, rand LR 0201. Van Marianne Design. Verder heb ik wat oudere Creatables gebruikt, bloem, LR 0110, blaadjes, LR 0133, vlinders, LR 0158, label, LR 0187, en het takje, LR 0192. verder nog wat leuke frutsels uit eigen voorraad. De Creatables en de Craftables zijn te koop bij, Hobby compleet de Duif.
Zo de kop is er weer af... op naar de volgende kaart. Het is er wel weer voor om heerlijk te freubelen met dit stormachtige weer. Ik wil jullie allemaal weer bedanken voor het bezoekje en hoop tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.

26 opmerkingen:

  1. heel mooi hannie ben zelf ook gek op witte kaartjes grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ochhh hoe mooi weer Hanny,

    Puur genieten bij jou en wat een mooi's van marianne design, eindeloos gaaf.

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart
    Erg mooi zo helemaal in het wit
    En wat zijn het weer leuke stansen zeg

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wowww wat een prachtig geheel Hanny en wat hebben die vlinders weer een groot "heb" gehalte!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat er uit die gelikte hobbykamer heel snel iets moois zou komen had ik wel verwacht maar dit is dus een KNALLER Hanny, zo chique!!!
    Onze achtertuin is een moeras, Ben doet niet anders dan de vijver afpompen en de lampen zijn nog niet uit geweest vandaag dus....knutselen maar!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart. Prachtig dat ton-sur-ton met wit. Die vlinder is erg mooi. Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De kop is er inderdaad af.... en wat voor 'kop' *lol*... wat een beauty Hanny..... alles klopt er weer aan!!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart Hanny

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw, wat ontzettend mooi, heel sjiek zo in het wit.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heeeeeeeel mooi je witte kaart, ik denk dat ik het toch ook weer eens moet gaan proberen. Met dit mooie voorbeeld in gedachten toch nog maar eens een poging wagen.
    Groetjes Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow wat een super mooie kaart! Echt heel stijlvol!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Hanny,

    Allereerst ook nog een goed, gezond en creatief 2012 toegewenst.
    Wat een gave kaart heb je gemaakt. Ik vaker witte ton-sur-ton kaarten en ik kom er maar niet aan toe... Toch, maar eens proberen!

    Groeten,
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi hanny
    wat een leuke kaart is het geworden
    groetjes patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is dit prachtig zo'n witte kaart! Chique hoor...........

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi hanny
    een erg mooie en stijlvolle kaart zo in het wit!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Supermooi Hanny.
    Heel mooi zo in het wit.

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Hanny hier een positieve reactie van een jaloerse knutselaar. Wat is je kamer prachtig.
    Maar ik ben ook een bofbil hoor, want ik mocht ook weer werken met die prachtige nieuwe mallen van MD.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kaart geworden Hanny,wit blijft heel fijntjes.
    De nieuwe spulletjes zijn weer super mooi,hoop ze ook binnenkort te ontvangen. Groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een supermooie kaart zeg met al dat wit! Dat lijkt me nou ook nog eens leuk om te proberen!
    Jouw resultaat is prachtig!!

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Tjonge wat een mooie kaart, super vlinder ook!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Supermooi kaartje Hanny!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een schitterende kaart Hanny.

    een gezond 2012.
    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een super mooi kaartje
    En wat een prachtige mallen.
    Groetjs Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Hanny

    Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt zeg!En die grote vlinder is prachtig,echt helemaal super!

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige kaart Hanny! De nieuwe materialen van MD zijn ook weer helemaal geweldig, volgende maand jarig dus komt wel goed met kadootjes.

    Liefs
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.