maandag 27 februari 2012

Demo Kaarten.





Hallo allemaal. Hier zijn de demo kaart van Hardenberg. Het was heel erg gezellig maar ook heel vermoeiend. Een paar dagen voor de beurs begon ik te snotteren en op de eerst dag van de beurs kreeg ik ook nog oorpijn. Ik dacht hoe moet ik dit volhouden tot zondagavond. Maar met wat pilletjes en een neusspray is het me toch gelukt. Ook was het leuk om verschillende dames te spreken die mijn blog volgen en daar doe je het ook eigenlijk voor. Gezellig je kaarten delen met anders dames.
Hier de materialen die ik heb gebruikt. Papier is een Praty Papers Bloc, Dutch Design. PK 9079.
Stempels, EWS 2203 en EWS2205. Creatables. LR 0152.LR 0157. LR 0192. LR 0205. LR 0207. LR 0208 en de LR 0210. Craftables. CR 1203. Lint JU 0841. Verder een kantje. Dit is het weer voor vandaag, ik wil jullie bedanken voor de bezoekjes en wens iedereen nog een fijne dag.

Groetjes Hanny.

20 opmerkingen:

  1. Hoi Hanny,

    Het was enig om jou en je kaarten in het echt te zien in Hardenberg. Helemaal niets van gemerkt dat je niet 100% fit was, hoop dat je niet alsnog ziek wordt nu de druk van de ketel is!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beauties Hanny, die bovenste is leuk bedacht.
    Mag ik hem namaken???

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wowww die zijn gaaf Hanny, geweldig en super leuke details erin verwerkt!! Wat wordt die kleine man alweer groot!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi hanny
    hollandse dan deze kaarten kan het echt niet worden,erg leuk om naar te kijken!@
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. geweldig leuke kaartjes Hanny, fijn dat je toch nog hebt kunnen genieten, iedereen is flink verkouden of heeft de griep, hier in huis ook, gelukkig heb ik nog nergens last van.
    Beterschap.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een schitterende Hollandse kaartjes grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hele leuke kaartjes allemaal

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Hanny,

    De kaartjes zijn heel mooi,maar in het echt waren ze nog mooier,heb het met mijn eigen ogen mogen aanschouwen. Leuk je ontmoet te hebben,en knap van je dat je het volgehouden hebt de hele drie dagen,het is toch niet niks.

    groetjes Willie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De kaarten zijn prachtig, inderdaad in het echt mooier!!
    Nu maar lekker uitrusten!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zijn ze allemaal weer mooi, echt pronkjes. Nu maar hopen dat je snel weer opknapt, beterschap!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooie kaarten
    beterschap

    groetjes wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaarten Hanny.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een super leuke hollandse kaarten hanny heel mooi gemaakt.

    beterschap.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Hanny,
    wat heb je weer prachtige kaarten gemaakt.

    groetjes,
    Janna

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Hanny,
    Je hebt geweldig leuke Hollandse kaartjes gemaakt.ik kan niet zeggen welke ik het leukst vind,ik hoop 10 maart dat Hollandse Pretty paperbloc te kunnen kopen, want bij Jacobi steeds uitverkocht en hier in Bolsward niet te koop.
    Groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi gedaan,super.

    Groetjes Christina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk die echte hollandshe kaarten.
    Mijn moeder is er ook volop mee bezig.
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw wat heb je prachtige kaarten gemaakt! Allemaal even mooi met hele mooie details! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je vroeg naar het papier waarop ik mijn laatste afbeelding met derwents heb gekleurd. Dat is DCP papier. Normaal kleur ik op aquarel want DCP is erg wit en de kleuren zijn dan ook veel lichter. Ik heb nu bijv.voor de huid o.a. 170 en wat 550 (ginger) erbij gedaan.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Hanny....
    wat zijn ze schitterend je demokaarten!!!!
    Lees op clubs dat je in de lappenmand ligt..... van harte beterschap en ziek goed uit; je wilt 10 maart toch niet missen *lol*.... Sterkte!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.