zaterdag 11 februari 2012

Genieten van natuurijs.

Dit is het riviertje de Drait waar we onze tocht beginnen.
We moeten ook af en toe even uitrusten.
Wat is het hier toch mooi in Friesland.
Verder maar weer de grote plas over.
Hallo allemaal, de afgelopen dagen hebben we heerlijk genoten van het prachtige schaats weer. Het fototoestel vandaag maar even mee om wat mooie foto's te maken. Vandaag was het wel drukker dan de afgelopen dagen maar zoals jullie kunnen zien is er ruimte genoeg We stappen 50 meter bij ons huis vandaan op het riviertje de Drait en schaatsen dan zo de grote plas op. We wonen nu 12 jaar in Drachten en dit is de eerste keer dat het kan. En wat is dat heerlijk. We hopen morgen nog een keertje te gaan maar dat is nog even afwachten wat het weer doet. Zo Dames jullie zijn op de hoogte wat ik de afgelopen dagen heb gedaan en hoop volgende week weer kaarten te posten. Hier moest ik even van genieten. Ik wil jullie allemaal weer bedanken voor het bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.

15 opmerkingen:

  1. In plaats van kaarten is dit ook leuk om te zien.
    Zo jij ben lekker sportief zeg maar ja met zulk mooi weer en ijs krijg je kriebels natuurlijk.
    Super hoor hopelijk kan je morgen ook nog genieten.
    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Hanny

    Wat is dat toch mooi die wintergezichten.
    Jammer dat het hier vandaan zover is anders kwam ik kijken.
    Groetjes Janny en leuk dat we van de winterfotoos kunnen genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige foto's, heel leuk om te zien en ik duim voor je dat het morgen ook nog kan!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. o wat prachtig, en o wat is Friesland mooi...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Hanny,

    Geweldig! Wat een mooie foto's. Willem heeft vandaag een tocht van Dokkum naar Leeuwarden gemaakt met een paar mannen. Ik had even rust (beetje last van m'n heup) en heb de boodschappen voor vlg week zaterdag (jarig) alvast grotendeels in huis gehaald. De dooi komt eraan dus gaan we weer aan de freubel. Wij hopen dat we morgen ook nog even kunnen maar nu hebben ze het over sneeuw, dus afwachten.

    Fijn weekend,
    liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Hanny,
    Ja het is hier heel erg mooi. Ik woon nu 8 jaar in Friesland, eerst in Ureterp en alweer 5 jaar in Bolsward. Ik woon aan de Hartwerdervaart en ze schaatsen bij mij ook langs mijn appartement.Prachtig. Op mijn blog heb ik er ook foto's op gezet.Zelf kan ik niet schaatsen maar mijn kleinkinderen des te beter.
    Groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige foto's.
    En nog veel schaatsplezier.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie foto's Hanny. Ziet er zo mooi uit. Ik denk dat je genoten hebt.

    Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet er allemaal super uit Hanny! Bij de Drait dacht ik al direct aan Drachten maar daar woon je dus ook. Ik dacht ergens dicht bij Leeuwarden maar je woont dus zowat om de hoek!!!!!
    Vandaag wellicht de laatste schaatsdag dus nog veel plezier toegewenst, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hanny dat ziet er geweldig uit als je van schaatsen houdt.
    Helaas niets voor mij.
    Geniet er maar van zolang het kan.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg mooie foto's!!! Ik kan goed geloven dat je er van genoten hebt met volle teugen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik heb even de kaart erbij gehad, wat kun je dan een eind weg schaatsen Hanny!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat zijn de foto's prachtig Hanny.... en wat heerlijk dat je geschaatst hebt!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig erg mooie foto's van drachten en omgeving. We zijn pas in drachten geweest (Jakobi hobby) op doorreis naar Haren. We hebben daar de china light show bezocht. Foto's staan op mijn fotoblog je kan daar komen via mijn kaartenblog.
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo hanny,
    ik wil je even zeggen dat ik je een award heb gegeven, je hebt dat echt verdiend met je prachtige kaarten op je blog.Je kunt hem kopieren en gebruiken. En leuk dat je volger geworden bent van mijn blog.
    Groetjes van marian

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.