vrijdag 3 februari 2012

Zomaar.

Hallo allemaal, vandaag maar weer een kaart gepost. Ik ben druk voor de beurs maar deze wil ik jullie toch even laten zien. Het design papier is een paper pad van Prima Marketing (sparkling spring) Verder Craftables van Marianne Design Vlinder CR1205 en het mandje CR1209, zijn hier te koop. Creatables, kleine vlinders LR0158 en de hoeken LR0200, die vind je hier De tekst stempel is ook van MD. Dit is het weer voor vandaag. Bedankt voor je bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.

18 opmerkingen:

  1. Eén erg mooie kaart.

    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een prachtig kaartje is dit Hanny!!
    Groetjes en fijn weekend,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw....wat een mooie kaart Hanny.

    Groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie spulletjes hè van Marianne.
    Je hebt er een mooie kaart mee gemaakt,ik vind die vlinder zo super.
    Veel liefs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel erg mooi je kaartje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je kaart is weer prachtig.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje.
    En super mooie vlinder
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super stijlvol, heel mooi en wat is die bloemenmand prachtig!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een prachtige kaart Hanny altijd mooi wit!

    Groetjes Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weer een prachtige creatie
    een fijn weekend toegewenst

    Groetjes Christina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart weer Hanny

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterend hoe je al die prachtige MD-spulletjes tot 1 prachtige kaart hebt verwerkt Hanny!

    Fijn weekend, blijf lekker warm!
    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart de creatable het bik ook gekocht. maar nog niet gebruikt. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart is dit ook weer en die vlinder moet ik toch ook maar aanschaffen denk ik. Ik vind hem helemaal geweldig!
    Groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Hanny

    Je kaart is weer heel mooi geworden en de vlinder is schitterend he?
    Gr Janny en een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijk wat een romantische en chigue kaar is dat! Practig gemaakt! Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik heb je blog gevonden! Ik heb je naam onthouden en ben even aan het rondneuzen op je blog. Wat maak jij prachtige kaarten! Ik vind deze ook erg mooi, de kleuren zijn prachtig. Echt heel lief en romantisch.

    Groetjes Baukje

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.