dinsdag 27 maart 2012

Baby Gaby Giraffe.

Hallo allemaal, vandaag heb ik een kaart gemaakt voor de challenge van de Scrapbook Stamp Society. (Animal Kingdom) Ik heb de super leuke digi, Baby Gaby Giraffe van Heather Valentin gebruikt. Ik heb er een baby kaart van gemaakt. Het is eens een keer iets anders en vind hem zelf wel erg leuk geworden. Ik heb het afdrukje met de Derwent potloden gekleurd. Verder een Nestabilitie en verschillende Creatables van Marianne Design gebruikt. Dames dit is het weer voor vandaag. Ik wil jullie weer bedanken voor het bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.

12 opmerkingen:

  1. Een erg lief kaartje heb je gemaakt en een leuke digi gebruikt.
    Je vorige twee kaarten zijn ook schatjes.
    Wat zijn ze leuk he de stempels.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave kaart, super gewoon. Een erg leuke stempel.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een dot van een kaart Hanny, enige giraffe met precies die lange wimpers die ze in het echt ook hebben!!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooohhh wat een schitterend kaartje Hanny.... leuke kleurtjes en wat een super cute digi!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het iook een leuke babykaart geworden, echt wat anders.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super wat een snoezig beestje! Erg leuke en lieve kaart!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een schattig kaartje, de giraffe is zoooooooo cute.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief kaartje weer Hanny. Ik vind hem schitterend, Groetjes en liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een verschrikkelijk lief kaartje, super van kleur ook!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie schattige babykaart

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik vind hem super gaaf en leuk hanny.
    een prachtige kaart.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This is just gorgeous and I do so love the giraffe.

    Hugs
    Linda xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.