donderdag 22 maart 2012

Challenge 52 # Marianne Design Blog.

Hallo allemaal, vandaag is het weer tijd voor de nieuwe Challenge van het Marianne Design Challenge Blog Dit keer ben ik aan de beurt en wil graag een babykaart of creatie zien. Dit heb ik ervan gemaakt.
                                                           
Materialen.
 Pretty Papers Bloc, Eline's Romantic Nursery PB 7038.
 3D plaatje, Eline's Romantic Nursery AK 0053.
 Creatables, LR 0218.
 Tekst stempel, Eline's words EC 0138.
 Nestabilitie label.
 Verder een breed stuk kant en plaksteentjes.

Dit is weer mijn bijdrage voor deze keer. Heb je ook zin om mee te doen kijk dan even op het blog. Daar staat precies hoe je mee kan doen en ook staan daar de kaarten en creaties van  de andere DT leden. Allemaal weer bedankt voor het bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.

9 opmerkingen:

  1. Hoi Hanny
    Ik had bijna eenzelfde kaart gemaakt als jij,alleen ander papier gebruikt. Heb nu dus de tweelingkaart er maar opgezet.....lag er ook nog.
    Hij is dus mooie kan niet anders zeggen

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie en schattige babykaart

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hanny,
    Jou kaart is ook een beauty, mijn complimenten hoor.
    Ik vind de kleurtjes ook zo lief van deze serie.
    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OOh zo'n schatje en dat heerlijke duimelotje, doet me weer zo aan mijn dochter denken toen ze klein was!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterende baby kaart hanny.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een snoesje Hanny.....
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schattig babykaartje, heel mooi.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi Hanny,

    de spullen zijn ook allemaal weer zo mooi he van deze maand.

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauwww Hanny wat een schattige babykaart ik vind die plaatjes van Eline zo schattig hele mooie kleuren!!

    Groetjes Marina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.