zondag 18 maart 2012

De eerste twee kaarten van de beurs.





Hallo allemaal, hier ben ik weer. We hebben heerlijke dagen gehad op de beurs in Den Bosch. Het was er lekker druk en heb verschillende bloggers leren kennen. Ik laat de eerste twee kaarten zien, de anderen volgen morgen en overmorgen. Deze materialen heb ik gebruikt, Creatables, Kinderwagen LR 0218. Baby LR 0217. Rozen rand LR 0212. Hoek LR 0213. De pluizen bol zoals de dames op de beurs deze Creatables zo mooi omschreven is LR 0192. De bloemen komen van de Craftables. CR 1201. De tekst stempel is van Elinne's words, EC 0138. Verder en Nestabiliti label en een cutlebug mal. Zo dit is het dan weer voor vandaag. Bedankt voor het bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.

14 opmerkingen:

  1. Prachtige kaarten weer Hanny.
    Alles goed gegaan in Den Bosch???
    Nu maar lekker even bijkomen.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten Hanny.... vooral de roze vind ik helemaal geweldig!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaarten Hanny.

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een verschil maken kleurtjes en andere spulletjes uit terwijl je 2 x min of meer hetzelfde laat zien, enig Hanny!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Hanny,
    Het zijn weer prachtige kaarten. Die nieuwe spulletjes van Eline zijn ook weer erg leuk.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nu ik de foto's zie, denk ik : zie je wel het was ze toch. Ben zaterdag geweest en heb het een en ander gekocht bij de kraam waar jij stond met je kaartjes.Het dringt nu pas door, sorry !!
    Je kaartjes zijn super.

    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hallo hanny, wat jammer dat we elkaar niet gezien hebben.
    maar je hebt weer twee mooie kaarten gemaakt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaartjes laat je weer zien,de stansjes zijn ook zo leuk he om mee te werken.
    Jammer dat ik je niet gezien heb ik was Vrijdag op de beurs,het is voor mij altijd feest zo'n beurs ik wil dan veel zien maar zie ook dikwijls niet alles,dus ook nu weer.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaartjes
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wowww Hanny,wat zijn dit schitterende kaarten.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt twee prachtige baby kaarten gemaakt Hanny! Allebei met prachtige creatables en mallen! Super mooi resultaat!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schatjes Hanny, was jij op de beurs? Misschien heb ik je dan wel gezien bij de Duif. Ik durfde het niet te vragen, maar heb een vrijdag vlak bij je gestaan. Groetjes en liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Hanny,
    Ik ben volger van je geworden en weet je waarom? omdat ik zoveel moois zag en ik wil daar nog veel meer van zien. Deze kaarten zijn prachtig gemaakt en wat een mooie creatables zijn dit.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je weer schitterende kaarten gemaakt, prachtig!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.