maandag 19 maart 2012

De volgende twee.


Hallo allemaal, hier zijn de volgende twee kaarten die ik heb gemaakt voor de beurs. Deze materialen heb ik gebruikt. Voor de bovenste kaart, papier is een paper pad van Glitz (happy travels) Stempel, Vintage ladies
Marianne Design CS 0846. Tekst stempel, Eline's words EC 0138. Creatables,  LR 0157. LR 0192. Craftables CR 1201 en twee Nestabilities. Verder lint, twee pins, plaksteentjes en een brad. Voor de onderste kaart. Paper bloc Eline's Romantic Nursery  PB 7038. Stempel Vintage ladies CS 0850 Tekst stempel Eline's words EC 0138 Creatables, LR 0213 LR 0192. Craftables, CR 1201. Onder de stempel een ronde nestabilitie. Verder een kantje ook van Marianne Design en een brad. De materialen zijn allemaal te koop bij  Hobby Compleet de Duif. Dames dit is het weer, bedankt voor je bezoekje en tot morgen.

Groetjes Hanny.

6 opmerkingen:

  1. Wat zijn dit weer schitterende kaarten Hanny.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten Hanny!! Super zeg!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtkaarten Hanny. Gisteren kon ik ze steeds niet vinden terwijl ze wel in mijn sidebar stonden als toegevoegd. Heel raar!!
    Nu wel dus

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze zijn ook helemaal geweldig!!! Erg leuke stempels!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.