maandag 12 maart 2012

Een kaart en een paar foto's van Dean.

 Hallo allemaal, vandaag een kaart gepost die ik gemaakt heb voor Marianne van Marianne Design. We hebben zaterdag onze eerste clubdag gehad van de Marianne Design club, waar ik mede beheerster van ben. Het was een geslaagde dag, ik heb er van genoten. De kaart is gemaakt met allemaal materialen van Marianne Design.
 Ik wil jullie ook even twee foto's laten zien van onze kleine Dean, Hij is 8 maart alweer 1 jaar geworden.
Hij heeft van zijn papa en mama een mooie driewieler gekregen en op de onderste foto pakt hij het kado uit van  Tante Brenda en Nicole .Het was heel spannend om al die kadotjes  uit te pakken.
 
Dames vanaf donderdag staan we met Hobby Compleet de Duif op de Knots Gekke Kaarten en Scrapdagen in Den Bosch stand 157. Dus het zal een poosje stil zijn op mijn blog maar vanaf zondag zal ik weer regelmatig een kaart posten.
Dames weer bedankt voor het bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.


21 opmerkingen:

  1. Hoi Hanny, fleurige kaart en schitterende foto's van Dean. Wat een ventje al weer en zo'n mooi koppie! Ik ben maar heel kort lid geweest van de club van MD en had me gelijk weer afgemeld voor de clubdag, vandaar dat je mij niet hebt gezien.
    Veel plezier in Den Bosch!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat laat je een super mooie vrolijke kaart zien, heerlijk die kleuren!!! Maar vind je erg, als ik die foto's van je kleine man veel leuker vindt:)
    Wat een mooi kereltje!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je heb weer een leuk vrolijk kaartje gemaakt, en tot Vrijdag dan kom ik naar je stand hoor.
    Gezellige avond en groetjes.

    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje Hanny maar een nog mooiere kleinzoon. Wat een lekker manneke.....
    Geniet ervan en veel plezier in Den Bosch.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi hanny
    je kaart ziet er leuk vrolijk en fris uit,echt een feestje met al die kleuren!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart Hanny,

    gefeliciteeerd nog met je kleinzoon. 1 jaar alweer, wat gaat het toch hard.

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaat hard he die tijd, alweer 1 jaar !! Gefeliciteerd.
    Misschien tot zterdag,dan kom ik ook.

    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi fleurig kaartje en wat een lief manneke nog gefeliciteerd ze zijn altijd zo leuk op ie leeftijd eigenlijk op iedere leeftijd grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi en vrolijk kaartje!! En wat is je kleinzoon toch een poppie!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. super leuke kleurrijke kaart hanny.
    en misschien wel tot zaterdag in den bosch.
    ik kom in ieder geval kijken naar nummer 157.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een super vrolijk kaartje Hanny! Maar dat prachtige manneke, daar wordt je pas echt vrolijk van!!!! In je sidebar staan al van die leuke foto's maar dit is helemaal genieten en wat een leuke kleertjes heeft hij aan!!!!!!!

    Succes en vooral plezier in den Bosch, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hanny de kaart heb ik in het echt al bewondert,maar dit kleine ventje breekt toch alle records,wat een lief snoetje toch,geniet ervan ze zijn zo weer groot,en ook dat heeft zijn charme.

    groetjes Willie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een leuk, vrolijk kaartje.
    nog gefeliciteerd met je kleinzoon, leuke foto's, Dean heeft het duidelijk naar zijn zin, heerlijk die rode appelwangetjes.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Your card is gorgeous Hanny. Your little Dean looks adorable.

    Hugs
    Linda xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een heel mooi en vrolijke kaart Hanny! Wat heb je ook een super schattige kleinzoon!!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Hanny,
    Wat een leuke vrolijke kaart heb je weer gemaakt.
    En de foto's van je kleinzoon, zijn ook enig. Wat een leuk ventje.
    Ik wens je natuurlijk veel succes in Den Bosch.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een vrolijke kaart
    En wat gaat de tijd snel zeg Dean al weer 1 jaar gefeliciteerd.

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Hanny,
    Zag net op MD dat je man jarig is vandaag, dus allebei hartelijk gefeliciteerd en een gezellige dag gewenst.
    Groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag van Dean.... de tijd vliegt!!!
    Prachtige kaart heb je gemaakt voor Marianne. Inderdaad een zeer geslaagde clubdag...
    Vond het zelf ook érg leuk je te leren kennen; aangezien ik niet naar beurzen ga, houden we het op de volgende clubdag!?!?!?
    Voorlopig maar tot blogs....
    lfs Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  20. prachtige kaart!
    en het kleine kereltje alweer 1 jaar, Hanny het gaat zo vlug!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige kaart Hanny.
    Leuke foto,s van je kleinzoon.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.