dinsdag 6 maart 2012

Geboortekaartje.

Hallo allemaal, Ik wil eerst mijn nieuwe volgers welkom heten, leuk dat jullie mijn blog willen volgen. Vandaag post ik een geboortekaartje. Ik heb hiervoor het nieuwe baby stempeltje van Eline's babies EC 0139 gebruikt. Ik heb mijn Derwent potloden weer tevoorschijn gehaald. Ik las dat Marlies kleurde op DCP papier. Dit papier heb ik ook thuis en heb het uitgeprobeerd en dat kleurt heerlijk en het is makkelijk te bewerken met terpentine en een doezelaar. Marlies kleurt ook op aquarel papier. Heb dit ook uitgeprobeerd en dat gaat ook super. Marlies bedankt voor de tip en de uitleg via de mail. Verder heb ik aan materialen gebruikt, papier een paper pad van, Papermania. Creatables LR 0217. Verder allerlei frutsels uit eigen voorraad. Dames dit is het weer. Bedankt voor het bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.

16 opmerkingen:

  1. Dat ziet er weer snoezig en erg lief uit! Prachtig die witte letters baby is dat ook een stanz?
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattige kaart Hanny en wat een mooie letters zijn dat!!!
    Weer wat geleerd dus over het te gebruiken papier. Toen ik bij Jacobi een workshop deed met Wybrich gebruikten we speciaal van Papicolor, dat werkt ook heel fijn!! Ach,, zo proberen en rommelen we wat af met z'n allen! Ben je al aan het opknappen? Nog maar 3 dagen voor de grote dag!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een heel lief mooie kaartje hanny.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat laat je weer een waanzinnig mooi kaartje zien, prachtig die kleuren!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart weer Hanny. Heel veel liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet deze kaart er weer prachtig uit. Wat een prachtige kleuren heb je gebruikt.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hanny this is fabulous for a new baby. Love the image and the colours.

    Hugs
    Linda xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi en lief plaatje,het is een hele mooie kaart geworden.

    Groetjes Christina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een lief kaartje:)
    echt voor een kleine aanstaande prinsje:)
    xoxox Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super schattig kaartje, erg mooi Hanny!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief kaartje weer Hanny.
    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattig en mooi babykaartje

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.