vrijdag 9 maart 2012

Lil Sweetie Rock Star.

Hi everyone, today a card for the Scrapbook Stamp Society With the beautiful digi stamp of Cherri Baldy (Lil
Sweetie Rock Star)

Materials that I used.
Paper, Avec.
Nestabilitie
Creatables, LR 0192. LR 0206.
Sentiment.
Embellitmens, Flowers, Ribbon Buttons.
I colored the image with Derwent pencils.
Thank you for today.


Hallo allemaal, vandaag een kaart voor de Scrapbook Stamp Society met de super leuke digi  Lil Sweetie Rock Star van Sherri Baldy. Dit zijn de materialen die ik heb gebruikt. Papier is uit een blokje van Avec, verder een Nestabiliti, Creatables, LR 0192 en LR 0206, Lint, knoopjes en de bloemen komen uit de voorraad. Ik heb dit keer weer met de Derwent potloden gekleurd.  Dit is het weer voor vandaag, bedankt voor het bezoekje en tot een volgende keer.


O ja... ik wil jullie nog even laten weten dat ik volgende week met Hobby Compleet de Duif op de beurs in Den Bosch sta. Het stand nummer is 157.


Groetjes Hanny.

12 opmerkingen:

  1. och wat een schatje hanny een hele leuke kaart.
    nou ik ga volgende week zaterdag naar den bosch dus misschien zien we elkaar.

    ps ik heb volgende week vrijdag mijn eerste challenge blog bij scrapbook stamp society, als ik er niet uit kom omdat ik dit nog nooit gedaan heb mag ik je dan mailen.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart en een grappige digi!
    Veel succes in Den Bosch!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel erg leuk voor een meisje

    leuke kleuren

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een dotje Hanny.... erg lieve kleurtjes!!!

    Zoals het nu is, kan ik morgenochtend lekker richting Veenendaal tuffen. Onze oudste dochter komt een dagje voor Martin zorgen...
    Dus tot morgen....
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart en digi Hanny! Jeetje je krijgt het dus goed druk, sterkte en vooral veel plezier!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig leuk afdrukje, je hebt er een hartstikke leuk kaart mee gemaakt!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattige kaart, super leuke digi zeg!!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooi kaartje, de digi is zo grappig.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Another fabulous card Hanny!!! Love this digi and your embellishments are gorgeous.

    Hugs
    Linda xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie kaart met een super leuke en hele schattige digi! Ik hoop zaterdag naar Den Bosch te gaan dus weet weet tot ziens! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.