donderdag 1 maart 2012

Mijn bijdrage voor het Don & Daisy blog.

Hallo allemaal, vandaag weer mijn beurt om een kaart te posten voor het Don & Daisy blog 
Ik heb de nieuwe stempel van Daisy gebuikt. Deze komt in maart uit.

Materialen.
Stempel, Don & Daisy DDS 2317.
Papier een paper pad van Basic Grey, Sweet Threads.
Hartje papieren Doilies.
2 Nestabilities.
Creatables. LR 0106
Stans Crea Lies.
Verder een tekst stempel en een stukje lint.
Dit is het weer voor vandaag. Bedankt voor je bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.

13 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje Hanny!! Erg lieve kleurtjes....
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaartje is dit weer Hanny!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Hanny,
    Het is een heel LIEF kaartje met Daisy en haar "daisies" ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Hanny

    Ik vind het een hele mooie kaart en denk er nu al over om de stempel straks te kopen,vind hem zo lief.

    Groetjes Christina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je geweldige kleuren gebruikt, een super mooie kaart!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Hanny,

    wat een mooi kaartje heb je weer gemaakt. Lekker voorjaarskleuren, dat groen. Hebben we ook wel nodig. Je demokaarten waren ook weer prachtig.
    En beterschap, griep niks aan en dan ook nog oververmoeid. Nou doe maar lekker rustig aan en gauw weer beter worden.

    groetjes,
    Janna

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is Daisy toch een schatje en je kaart is helemaal te gek Hanny, maar ja (hint hint!)ik ben DOL op groen, hihihi!!!
    Moet jij niet ondfer de wol liggen trouwens???

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schattig kaartje heb je gemaakt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg mooi!!!! Ik vind de kleuren prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie kaart!! Mooie kleuren, mooi papier en een super schattige Daisy! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief en fris kaartje is dit.En je vorige Hollandse kaarten zijn ook geweldig.Allemaal even leuk.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.