donderdag 1 maart 2012

Poëzieswap, bij de Nederlandse Swappers



 Hallo allemaal.Vandaag weer eens heel iets anders. Ik heb aan de Poëzieswap meegedaan van de Nederlandse Swappers. De bovenste heb ik voor mijn swapmaatje Ans gemaakt. De letters heb ik uit de cricut gehaald  en de leuke Poëzieplaatjes bij de Action. De versjes uit mijn eigen Poëziealbum.



Deze mooie Poëziealbum heb ik van mijn swapmaatje Ans gekregen en ze heeft er ook allemaal leuke lintjes stansjes en vlindertjes bij gedaan. Ans nogmaals heel erg bedankt voor je super mooie  Poëziealbum.
Dit is het weer voor vandaag. Bedankt voor je bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.

7 opmerkingen:

  1. hele mooie poezié album hanny.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn allebei super mooie creaties Hanny, zowel je eigen creatie als van Ans!! Heel leuk idee ook! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat bijzonder allebei Hanny.
    Leuk om te hebben en te krijgen dus.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat gaaf, beide poësiealbums zijn prachtig,

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk Hanny, ik heb mijn poëziealbums van vroeger ook nog. Lekker genoten in Hardenberg? Kon zelf niet gaan, druk met (extra) werken en verjaardagen. Ik hoop in het najaar wel weer te gaan, vind het een hele leuke beurs.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig zeg!!! Leuk zo'n swapcadeau!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super mooi poesiealbum.
    En het album dat je van Ans hebt gekregen is ook prachtig
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.