vrijdag 23 maart 2012

Springtime / Lente.


Hallo allemaal, vandaag weer een kaart voor de Scrapbook Stamp Society. Met een super leuke digi van Heather Valentin (Springtime Curly Sue Lil Ragamuffin)

Dit zijn de materialen die ik heb gebruikt.
Paper pad van, BoBunny (Country Garden)
Nestabilitie.
Tekst stempel Marianne Design.
Bloemen, Pons.
Blaadjes, Crea Lies.
Kant.
knoopjes.
Ik heb het afdrukje gekleurd met de Derwent potloden.
Dit is het weer voor vandaag. Bedankt voor het bezoekje. Ik ga zo heerlijk van het zonnetje genieten en jullie zien me wel weer verschijnen.

Groetjes Hanny.

Hi everyone. Today a card for the Scrapbook Stamp Society. With the beautiful digi stamp of Heather Valentin (Springtime Curly Sue Lil Ragamuffin)

Materials that I used.
Design Paper, Bo Bunny.(Country Carden)
Nestabilite.
Centiment, Marianne Design.
Flower. Punch.
Leaves. Die, Crea Lies.
Ribbon.
Buttons.
I colored the image with Derwent pencils.

Thank you for today.
Hugsxxx
Hanny.

9 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart weer Hanny, leuke digi ook.
    Het is heerlijk genieten in het zonnetje hé!
    Ik duik er ook regelmatig even in;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi kaartje Hanny, leuke digi.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie kaart weer hanny prachtig afgewerkt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellig voorjaarskaartje.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat een vrolijk voorjaarskaartje!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje...mooi met geel en wat een leuke digi!!!
    Groeten Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Hanny

    Wat een vrolijk kaartje heb je gemaakt.
    Echt een zonnig kaartje wat bij het mooie weer hoort.
    Geniet van het zonnetje en groetjes van Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie, vrolijke lente kaart Hanny! Prachtig gemaakt!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuke fleurige lentekaart Hanny heel mooi!!

    Groetjes Marina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.