zondag 25 maart 2012

Twee kaarten met de nieuwe stempels van Marianne Design.


Hallo allemaal, vandaag met dit mooie weer wil ik jullie toch twee kaarten laten zien. Vrijdag 30 en zaterdag 31 maart  hebben we de open dagen bij  Hobby Compleet de Duif. en heb daar nog een paar kaarten voor gemaakt. Ik heb de nieuwe cling stempels Vintage Ladies van Marianne Design gebruikt. Voor de bovenste kaart heb ik de CS 0851 gebruikt en voor de onderste kaart de CS 0848. de andere materialen zijn ook van Marianne Design. Dames hier laat ik het vandaag bij. Bedankt weer voor het bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.

16 opmerkingen:

  1. prachtige kaarten hanny hele mooie stempels.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaarten Hanny. Dat heb je weer heel mooi gedaan. Groetjes en liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke kaarten heb je met deze stempels gemaakt. Veel plezier volgend weekend. Ik heb van alles op het programma staan die dagen dus weet niet of ik kom. Eens kijken of er ergens een gaatje is!!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je een blommig blog Hanny, super ziet het er uit en je kaartjes zijn beeldig, vooral de eerste vind ik enig met dat lentegeel!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wowww wat zijn ze weer mooi, je hebt er prachtige kaarten mee gemaakt!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O,schitterend Hanny,leuke kleurtjes heb je gebruikt.
    Jammer dat het zo ver weg is anders was ik even gekomen vrijdag of zaterdag.

    groetjes Willie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Hanny,
    Wat leuk ,die kaarten met de stempels,heb ze niet gekocht,maar deze kaarten zijn wel heel erg leuk geworden.Heel leuk idee.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie kaartjes heb je weer gemaakt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend Hanny!!! Erg mooie voorjaarskleurtjes heb je gebruikt!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaarten Hanny.

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. 2 prachtige kaarten weer Hanny,
    Heel mooi gedaan met de stempels. Ze zijn lief hé!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. These are beautiful Hanny.

    Hugs
    Linda xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig Hanny! Misschien kom ik langs, maar ik beloof niks.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Twee hele mooie kaarten! Leuke vintage stempels! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.