vrijdag 27 april 2012

Blog hop Scrapbook Stamp Cociety.


·         April 27th-Lil Boys, Snips and Snails and Puppy Dog Tails-
Welcome to Scrapbook Stamp Society's weekly blog hop. Come back every Friday to see fun and inspiring ideas.
*Candy!*
As always, Everybody is a winner with Scrapbook Stamp Society. Go to www.scrapbookstampsociety.com and search through our digis to find the freebie digi download. Want a clue to where the digi is? You'll have to hop. One of the girls will have the clue on their blog.
Want to win Big Candy? We have a challenge going on now until the end of April. Use one of Scrapbook Stamp Society's Stamps and be entered to win a Sizzix Texture Boutique!
Please take time to stop at each of the blogs and leave a nice comment on each blog. Don't forget to follow our blog.

Hallo allemaal het is weer tijd voor de blog hop van de Scrapbook Stamp Society. Deze keer was  het moeilijk om iets te maken. Ik heb niet een digi die aan deze voorwaarde voldoet, maar kon ook niet een op de site vinden die wel goed was.
Dus heb een meisje gebruikt en als ik het goed heb zijn dit beertjes en geen hondjes hihihi. Maar goed ik heb verder wel mijn best gedaan om er iets leuks van te maken en al zeg ik het zelf.... het is wel aardig gelukt. Dit is het weer voor vandaag dames, bedankt voor het bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.

18 opmerkingen:

  1. Is een prachtig kaartje Hanny.
    Fijn weekend
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn je bloemen gaaf!!! Super gemaakt Hanny, de kaart is prachtig!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. really cute digi, amazing colouring and beautiful card.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je heb er weer een leuk kaartje van weten te maken
    het lijkt ook mij moeilijk om steeds weer iets te verzinnen maar het is je gelukt.
    Lief stempel heb je gebruikt,wel een moeilijke om in te kleuren denk ik.

    Fijn weekend alvast en groetjes.

    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hondjes of beertjes, maakt het uit, gewoon een schattig kaartje.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Volgens mij zit ze toch echt wel met een stel puppies te spelen Hanny dus je hebt super aan de opdracht voldaan, haha!! De kaart is prachtig van kleur met dat papier en die mooie bloemen en kantje!

    Fijn weekend, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super cute. Love the colors and what a super image for the theme.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtig kaartje, schattige digi en heel mooi ingekleurd.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi hanny
    een erg leuke kaart met een schattige afbeelding!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind je kaart heel erg mooi in het geheel,
    mooi plaatje ook :)
    Goed weekend, grtjs Erica.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. nou hanny het is dat ik het lees dat je zelf zegt dat het beertjes zijn want ik dacht ook hondjes hoor.
    maar het belangrijkste is dat het gewoon een super mooi kaart is.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This is gorgeous Hanny, loving the layout and colours you have used.

    Hugs
    Linda xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is een erg mooie kaart geworden leuke digi. Heel mooi ingekleurd en gemaakt. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super wat een schatje met die poesjes!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Great Card! Love the florals on it...Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  16. schitterend kaartje heb je gemaakt, ik heb net mijn kaartje geplaatst, had de mailing niet ontvangen vandaar wat later
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterende kaart Hanny,lief afdrukje,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.