donderdag 19 april 2012

Challenge # 54 Marianne Design Blog.

Hallo allemaal, vandaag is het weer tijd voor de nieuwe challenge van het Marianne Design Challenge Blog. Dit keer is Anita aan de beurt en ze wil graag een lente kaart/ lente creatie zien. Dit is mijn bijdrage.

Dit zijn de materialen die ik heb gebruikt.
Pretty Papers Bloc, Eline's Vintage PB 7020.
3 D plaatje Matty.
Craftables. CR 1215.
Creatables. LR 0153 grote vlinder.
                  LR 0158 kleine vlinders.
Tekst stempel, weet niet waar die van is.
Plaksteentjes.
Lint.
Ik heb met de hand het stik randje gemaakt.

Hebben jullie zin om mee te doen kijk dan even op het blog. Daar kan je lezen hoe je mee kan doen. Ook staan daar de kaarten van de andere DT leden. Ik wil jullie weer bedanken voor het bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.

14 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje.
    Groetjes margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een beauty weer Hanny!!! Wat komen dat witte frame en die witte vlinder prachtig prachtig tot hun recht; toppie!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat laat je prachtige kleuren zien, het geheel is weer zo mooi!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een vrolijke lentekaart Hanny

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi lente kaartje,zal eens in mijn papier duiken om er wat voorjaars van te maken.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi hanny
    nou echt een mooie lentekaart zo met die prachtige strik en klomp!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is just so pretty Hanny! Loving the die-cuts too!

    Hugs
    Linda xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een prachtige lente kaart hanny hier wordt je vrolijk van.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart Hanny.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie en vrolijke lente kaart Hanny! Prachtig gemaakt! ook mooie mallen gebruikt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. een prachtige lentekaart Hanny! mooie strik!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.