donderdag 12 april 2012

Don & Daisy gaan verhuizen.

Hallo allemaal, Ik kwam nog een kaart tegen die ik jullie hier nog niet heb laten zien. Deze heb ik namelijk voor het Don & Daisy blog gemaakt. Ik had het druk en toen is het er bij ingeschoten. De laatste dagen heb ik wat minder inspiratie maar hoop dat het snel over is. Ik ga het straks toch even weer proberen, ik heb nog nieuwe materialen van Marianne Design op mijn werktafel liggen en hoop daar vanmiddag mee te beginnen.


Dit zijn de materialen die ik heb gebruikt.
Don & Daisy stempel, DDS 3302
Papier is van Glitz.
Creatables, LR 0192 takjes.
Craftables. CR 1201 bloemen.
Craftables, CR 1203.
Tekst stempel, EC 0138.
4 kleine stukjes touw.

 Ook wil ik nog mijn nieuwe volgers hartelijk welkom heten en hoop dat jullie mijn kaarten mooi vinden. Ik vind het ook altijd leuk als jullie een berichtje achter laten. Ik lees ze met veel plezier.
Dames tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.

9 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Hanny.....
    Je vorige kaarten zijn ook prachtig; vooral je babykaart... wat een sweetie!!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat goed dat je hem nog laat zien Hanny! Hij is zo leuk en grappig wat je op d ehoeken met het touw hebt gedaan!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is die mooi voor een verhuiskaart die stempel! Prachtige kaart weer en super leuke details!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Hanny.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een super leuke kaart hanny.
    ik hoop dat je vanmiddag weer wat inspiratie hebt gevonden.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A very beautiful card and I love the image and your papers too.

    Hugs
    Linda xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is weer super leuk!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hello Hanny,
    Een hele leuke verhuiskaart met mooie details.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke schattige kaart hoor!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.