dinsdag 17 april 2012

Een beren kaartje.

Hallo allemaal. Vandaag een beren kaart gemaakt Met de nieuwe stempeltjes van Marianne Design. Het beertje SF 1107. Tekst stempel komt uit dezelfde serie en is SF 1113. Creatables. LR 0141 cirkel. LR 0158 vlinders. LR 0203 boom. LR 0205 hekje. Het design papier is van My Mind's Eye, (stella rose  De materialen zijn te koop bij Hobby Compleet de Duif. Hier wil ik het voor vandaag weer bij laten. Donderdag ben ik er weer met een nieuwe kaart voor het Marianne Design challenge blog. Bedankt voor het bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.

17 opmerkingen:

  1. Oohh ik ben zo gek van beren, wat een super leuke stempel en je kaart is prachtig geworden!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze weer lief de stempeltjes een mens kan er niet genoeg van krijgen.
    Heel leuk kaartje heb je er mee gemaakt.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje Hanny!!! Schitterende details weer!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind het helemaal super hanny, prachtige kaart.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat leuk dat beertje met die bomen!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kaartje zeg. Die boom op de achtergrond vind ik ook super.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooooo .... woww .... dit is weer een prachtige kaart, supermooi Hanny !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van Hennie weet ik dat deze stumper naamloos is maar hij heeft wel een puik visstekje opgezocht vandaag dus ik geloof niet dat hij daar mee zit!!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze is zooo leuk, alle onderdelen van MD blijven super geweldig :)
    Grtjs Erica.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. schattig kaartje, heel mooi.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Hanny this is gorgeous! Loving the cute image and the die cuts are fabulous.

    Hugs
    Linda xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart Hanny.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een cutie Hanny.
    Ben er nog niet aan toe gekomen.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow Hanny, deze is echt leuk. Een heel lief stempeltje en wat heb je het boompje mooi verwerkt!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een heel lief en schattige kaart Hanny! Prachtig gemaakt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.