dinsdag 24 april 2012

Vintage kaart.

Hallo allemaal. Eerst wil ik mijn nieuwe volger welkom heten. Leuk dat jullie mijn blog willen volgen.Vandaag een vintage kaart en heb deze keer geen design papier gebruikt. Ik vind dit zelf wel heel mooi... Dus hoor graag wat jullie er van vinden.
Dit zijn de materialen die ik heb gebruikt. Nestabilitie om het kader te maken. en daar het plaatje tussen geplakt.
Plaatje is van Marianne Design. 3 Creatables LR 0157 LR 0192 en de LR 0202.Craftables CR1201 Stans van Crea Lies. en een pons. Tekst stempel, Eline's word. 2 plaksteentjes en een brad. Materialen zijn te koop bij  Hobby Compleet de Duif. Dit is het weer, bedankt voor het bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.

19 opmerkingen:

  1. een prachtige vintage kaart hanny.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi vintage kaart!
    Prachtig gedaan.
    Groetjes
    Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is die mal toch prachtig, een schitterend effect krijg je daar mee, de kaart is weer helemaal top!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kaart en heel erg chique en stijlvol!! Prachtig mal heb je ook gebruikt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaart Hanny en die MD stans vind ik zo mooi.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart! De vintageplaatjes blijven ook zo mooi.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind hem heel stijlvol Hanny

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart en het design papier mis ik totaal niet op deze kaart. Hij is helemaal af zo.

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bedankt voor je warme welkom !!
    Je kaartje is super, hij is gewoon mooi,
    ook zo zonder designpapier.
    En ik vind die bloem geweldig, en door de creatables eronder komt hij nog mooier tot zijn recht :)
    Grtjs Erica.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is beautiful Hanny. Loving the flowers and the image too.

    Hugs
    Linda xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. echt mooi Hanny zo zonder design paper, mooi gecombineerd met de mal van MD!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige vintagekaart Hanny en hier moet je zeker geen druk papier gebruiken.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi hanny
    een erg mooie vintagekaart en zeker die mooie opengewerkte rechterkant!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart Hanny, heel fijntjes, heeft niet meer nodig.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig kaartje.
    Het heeft geen design papier nodig.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart geworden met het uitgestansde deel Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat is dit een schitterende kaart Hanny.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.