zondag 1 april 2012

Zie ik er niet mooi uit!!!


Hallo allemaal, ik heb nog een kaart gemaakt voor de Crapbook Stamp Society. Met de super leuke stempel, Sara Daddy's Lil Girl, gemaakt door Heather Valentin. Ik heb het papier van Maja Design gebruikt. Verder twee stansen van Joy ( Vlinder en swirl) De bloemetjes komen uit een pons. Verder een Nestabilitie en een tekst stempel van Marianne Design en een lint voor aan de label. Ik heb dit keer weer met de copic markers gekleurd. Dit is het weer, ga nu nog even een opdracht maken. Bedankt voor het bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.

14 opmerkingen:

  1. Wat ziet ze er leuk uit!! Een prachtige kaart is het weer geworden, met geweldige kleuren!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Hanny,
    Jawel hoor.....ook in deze look zie je er GOED uit ☺☺☺ zo tussen al dat paars en groen.
    Nog een fijne ☼-dag toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een pracht kaartje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi kaartje, wat een leuk stempeltje, mooi ingekleurd.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind hem super leuk hanny.
    leuk zo met die label apart erbij.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk Hanny, leuk kleurtje ook!
    Ben je al weer een beetje fitter, nog drukke dagen gehad bij de Duif?
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is weer een pracht exemplaar heel leuk stempel en het papier is ook mijn topper.
    In een woord SUPER.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaarten heb je weer gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend gedaan Hanny. groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hanny this is just fabulous! I love the colour combination and the image is just fabulous.

    Hugs
    Linda xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart.

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele mooie kaart en wat een leuke model!! Prachtige kleuren en een hele leuke afbeelding! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ze ziet er heel stoer uit!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Te gek wat een super leuke stempel en een geweldige kaart op die manier!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.