zondag 15 april 2012

Zomaar twee kaarten.


Hallo allemaal, vandaag twee kaarten met materialen van Marianne Design Ik heb deze keer geen witte maar een crème kaart gebruikt. Ik vind deze kleur mooier bij de vintage plaatjes. Dit zijn de materialen die ik heb gebruikt. Bovenste kaart. Pretty papers bloc, Black & White. PK 9070. Creatables, Takje LR 0192. Hekje LR 0205. Hoekje LR 0215. Craftables CR 1216.Tekst stempel, Eline's words EC 0138. Plaatje VK 9524. Verder een Nestabilitie. Tweede kaart. Creatables, Takje LR 0157. Takje LR 0192. Craftables. Bloem CR 1201. Cirkel. CR 1213. Tekst stempel Eline's words EC 0138. Plaatje VK 9524. De materialen zijn natuurlijk weer te koop bij Hobby Compleet de Duif. Zo dit is het weer voor vandaag. Ik wil jullie allemaal weer bedanken voor de bezoekjes en nog een fijne zondag allemaal.

Groetjes Hanny.

18 opmerkingen:

  1. Hoi Hanny wat een schitterende kaarten heb je weer gemaakt. Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben het helemaal met je eens Hanny.... dit creme doet het geweldig bij deze vintagekaarten.
    Beide kaarten zijn prachtig.... maar op de onderste raak ik niet uitgekeken: wat schitterende details allemaal!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tuurlijk zijn ze weer schitterend.

    Gr.Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. topi weer gedaan hannie
    en ieder zijn smaak hoor maar ik zou ook geen hagel wit gebruiken voor deze plaatjes
    gr Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh wowwww Hanny,wat een schitterende kaarten zijn dit.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaart.
    En wat een leuke mallen heb je gebruikt
    Fijne dag
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Hanny,

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw, wat zijn ze weer mooi.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi hanny
    twee meer dan prachtige kaarten en erg stijlvol!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. In één woord SCHITTEREND,maar ook mijn voorkeur gaat uit naar de onderste,het is helemaal af.

    groetjes Willie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wow 2 prachtige kaarten weer hanny.
    schitterend gemaakt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. These are 2 beauties Hanny!!! I love all the fabulous dies you have used.

    Hugs
    Linda xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. schitterend mooi alle 2
    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zomaar 2 kaarten zeg je!! Wat een schitterende zijn dit zeg, ik vind ze geweldig!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaarten Hanny en met name de onderste vind ik heel mooi!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige en heel romantische vintage kaarten Hanny! Allebei super mooi met alle details en zo chique! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat zijn ze ontzettend mooi Hanny. Schitterend

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een ontzettend romantische kaarten, prachtig!!!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.