woensdag 9 mei 2012

Don in de tuin.

Hallo allemaal, eerst wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten, leuk dat jullie mijn blog willen volgen. Vandaag weer mijn beurt om iets te laten zien op het Don & Daisy blog.
Ik heb deze keer gekozen voor een kaart zonder design papier, alleen mallen en een 3 D plaatje.
Dit zijn de materialen die ik heb gebruikt.
3D plaatje, DDK 3204.
Creatables, LR 0128 bloem.
                 LR 0226 Klein blaadje.
                 LR 0228 Groot blad en takje.
Craftables, CR 1212
Tekst stempel, CS 0847.
Nestabilitie en een randpons.
Dames dit is mijn bijdrage voor deze keer, ik wil jullie weer bedanken voor het bezoekje en tot morgen, dan post ik weer een kaart voor de Scrapbook Stamp Society.

Groetjes Hanny.

9 opmerkingen:

  1. schitterend kaartje hannie en wat een mooie kleur
    grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi Hanny!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart weer Hanny, kan prima zo zonder dessinpapier.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super leuke mooie kaart hanny.
    mooie dies gebruikt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schattig kaartje, heel mooi.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Hanny.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Hanny,
    Wat een mooie kleur papier heb je gebruikt voor deze kaart.Hij is echt heel erg mooi geworden.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is gorgeous Hanny, I love the die cut and the colours are beautiful.

    Hugs
    Linda xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.