dinsdag 1 mei 2012

Een mooi bruidje.

Hallo allemaal, vandaag nog een kaart gemaakt met een nieuwe digi van Scrapbook Stamp Society. (Wendy Wedding) gemaakt door Sherri Baldy. Ik heb dit keer geen design papier gebruikt. De bedoeling was een hele witte kaart te maken, maar heb toch een klein beetje rood gebruikt. Dit zijn de materialen die ik heb gebruikt. Randpons van Fiskars. Impressabilities van Spellbinders. Creatables LR 0156. LR 0157. LR 0159. LR 0192. Tekst stempel, SF 1113. De roosjes komen uit mijn voorraad. Op de jurk heb ik Stickels gebruikt. Dit is het voor vandaag, ik wil iedereen weer bedanken voor het bezoekje en laat gerust een berichtje achter. Ik lees ze graag.

Groetjes Hanny.

14 opmerkingen:

  1. Prachtig!!! Geweldig dat rood subtiel erbij, maakt het zeer stijlvol!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend Hanny, juist dat hele kleine beetje rood maakt het zo super en die bruid....wat een koppie, beeldig!!!!

    Liefs, rene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi hanny
    een erg stijlvolle kaart en zo leuk met die rode accenten!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig kaartje, leuk de rode accenten op dit witte kaartje.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is weer prachtig Hanny, rood-wit een perfecte combi voor een trouwkaart. Doie van onze zoon is dat ook....

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een super gave kaart hanny, schitterend gemaakt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart
    Mooi zo helemaal in het wit met details in het rood.

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi hoor zo wit met dat beetje rood, dat breekt mooi :) Prachtige kaart.
    Grtjs Erica.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Hanny,
    Wat een STIJLVOL kaartje is dit.....wit met een vleugje rood ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart Hanny.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh Hanny this is just adorable! Loving the touch of red it really makes the image stand out.

    Hugs
    Linda xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele mooie chique kaart en leuk met de rode accenten erbij! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig bruidje! Super kaart!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super mooie kaart.... mooi dat wit met die rode accenten!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.