zaterdag 5 mei 2012

Heerlijk in een luchtballon.

Hallo allemaal, vandaag wil ik jullie nog een kaart laten zien die ik gemaakt heb voor de Scrapbook Stamp Society. Ik vind dit een super leuke digi van Nellie in de luchtballon. De naam van de stempel is 80 days with Nellie. en is gemaakt door Sherri Baldy. Deze materialen heb ik gebruikt. Design papier, Papermania. Creatables, LR 0192. LR 0229. Craftables CR 1212. Tekst stempel, SF 1113, zijn  allemaal van
Marianne Design Verder EK succes pons een lint en knoopjes. Ik heb het afdrukje ingekleurd met de copic markers. Dit is het weer, ik wil iedereen weer bedanken voor de leuke reacties. Nog een prettig weekend en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.

13 opmerkingen:

  1. een schitterende kaart hanny.
    Inderdaad we hebben wel dezelfde smaak.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk die blauwe kleur, een geweldige kaart Hanny!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig die kaart met luchtballon!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Absolutely stunning! Loving everything about your card Hanny.

    Hugs
    Linda xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super Hannie, geweldig leuke digi! en de kleur ook al zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is weer een prachtige kaart Hanny.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Hannie, mooi gemaakt en de kleuren zijn weer zo goed gekozen. Toppie hoor!

    Groetnis fan Richtsje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Hanny,
    mooie zachte kleuren.

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig kaartje Hanny.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. erggggg mooi gedaan Hanny

    Fijne dag verder

    Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Hanny

    Leuke kaart heb je gemaakt met de ballon .Weer eens iets heel anders he?
    Ook nog bedankt voor je reacties op mijn blog.
    Prettige avond en groetjes van Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schatje Hanny!! Erg leuke kleurtjes!!! Erg leuk zoals je de creatables verwerkt hebt!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.