vrijdag 8 juni 2012

Blog hop Scrapbook Stamp Society.


  • "Good morning, today at the Scrapbook Stamp Society we are having a blog hop calledFather's Day. If you have arrived here from " Linda S.-
    then you are on the right track to continue but if you have just arrived here from blogger land and would like to hop along with us then please start back "Scrapbook stamp Society





    For today i have created



    Thanks for hopping and now please hop on over to " Sher .


    Hugs Hanny.




    Vandaag weer een blog hop voor de Scrapbook Stamp Society. ( vaderdag) Ik heb een digi van Morgan Fitzsimons gebruikt ( Fishing) Ik heb op de label nog geen tekst gezet, nu kan ik hem nog voor een mannen verjaardag gebruiken. We hebben helaas geen vaders meer en kan dan niets meer met de kaart doen. Ik heb verschillende Creatables een Craftables en een Nestabilitie gebruikt. Verder 4 knoopjes. Dames dit is het weer, bedankt voor het bezoekje en tot een volgende keer.


    Ik doe met deze kaart mee aan de volgende challenge, http://craftysentiments.blogspot.nl/
    http://mimchallegeblog.blogspot.nl/


    Groetjes Hanny.

29 opmerkingen:

  1. wow hanny ik vind hem helemaal geweldig.
    super mooi kaartje en digi.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie mannenkaart Hanny, de digi vind ik echt heel erg leuk!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love it! So very beautiful Hanny. You are amazing and so very talented.

    Smiles Sher

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I, too, picked fishing cards for Father's Day this year. :) I love yours.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke mannenkaart Hanny.
    Tja dat krijg je nu de tijd van de vaderdagkaarten, heb ook geen vaders meer dus niet aan mij besteed dus dan inderdaad geen tekst. Gelijk heb je.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh so love it how you colored this image, and this die cut has to be on my wish list.
    Hugs Nat

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart Hanny.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Hanny,
    Prachtige vaderdagkaart heb je gemaakt, Ja ook voor mij geld: geen vader of schoonvader meer, dus ook geen vaderdagkaart. Maar ik ga verder met bloghoppen.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart Hanny.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooi kaartje, leuk afdrukje.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is wonderful Hanny! I am loving the embellishments and the little boy looks so cute.

    Hugs
    Linda xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hanny, your card is beautiful! Such lovely coloring & the image is adorable.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Hanny,

    Wat een mooi Vaderdagkaartje heb je hier gemaakt zeg. Heel fraai!

    Leuk dat je meedoet aan onze Candy op het Noor! Blog voor het winnen van een setje nieuwe Snij- en Embossingmallen. Ik zal morgenavond om 21.00 uur een winnaar kiezen met random. Ik hoop je snel nog eens terug te zien op mijn blog om te kijken of je gewonnen hebt!

    Liefs,
    Jolanda

    www.noortje-design.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Great card - love all your extra touches and your coloring!!!

      Verwijderen
  14. love the greens and fab image
    thanks for joining the hop

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke mannen/jongenskaart is dit geworden. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. love this card, your colouring is perfect and i adore that die cut, i have that one too its fabby

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Love your card Hanny!! Awesome coloring!! I've got this digi and can't wait to get it colored!!
    Z

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wonderful card that is a gorgeous image which you have coloured beautifully, thanks for joining us at Crafty Sentiments this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. fabulous male card love the image, thank you for joining us at MMM
    suzi b :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Love your card! Thanks for joining us at Crafty Sentiments.
    Pinky

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Beautiful card!!!! Love your colouring and the cute details =)
    Thank you for joining us at Crafty Sentiments this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lovely card thank you so much for joining us this time at
    Crafty Sentiments
    Love Jan
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Really gorgeous card and thanks so much for entering our masculine card challenge at Make My Monday.
    Hugs, Fliss x

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.