zondag 10 juni 2012

Geniet van elk moment.



Hi everyone, today a card for the Scrapbook Stamp Society. With the beautiful stamp of Morgan Fitzsimons, Fairy Child. I colored the image with Copic Markers.

Thank you for today.
Hugs Hanny.


Hallo allemaal, vandaag heb ik weer een kaart gemaakt voor de Scrapbook Stamp Society met een prachtige digi van Morgan Fitzsimons, Fairy Child. Ik heb gekleurd met de Copics Markers en heb een Nestabilitie en verschillende Creatables gebruikt. Verder een stukje kant en roosjes. Het roze materiaal onder de kaart heb ik vanuit Denemarken meegenomen, ik heb het in 10 verschillende kleuren. Dus jullie zullen het nog wel weer eens voorbij zien komen. Dames dit is het weer bedankt voor het bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny

14 opmerkingen:

  1. Wat een apart spul is dat Hanny, enig toch wat je zoal op de kop tikt in het buitenland en hier helemaal niet ziet, heel aparte kaart zo!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gaaf effect dat roze materiaal, schitterende kaart!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Hanny,
    Prachtige kaart.mooi stempel en mooie kleur.
    groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. die heb je heel mooi gemaakt hanny en heel leuk wat er onder zit lijkt een soort spinnenweb.

    Ja ik had het gezien ik heb overal een reactie geplaatst.
    Maar niet uploaden op zondagavond dan komt het pas smaandags morgen erop te staan ik doe het dan gewoon op maandag avond weer.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart,super mooi dat spul uit Denemarken,en je heb een heel mooi stempel gebruikt.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje Hanny, en wat een leuk spul dat Deense "roze"! Ik was redelijk in de buurt vanmorgen met m'n fietsje maar heb toch een afslag eerder genomen richting huis.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi hanny
    nou dit ziet er erg vrolijk en mooi uit!1 en erg apart met dat spul erachter:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is weer super leuk, heerlijk zoet in deze kleurtjes. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Stunning Hanny, I am loving the textures and the image is just beautiful.

    Hugs
    Linda xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaart Hanny; erg mooie kleuren!!! Wat een vakantie toch niet allemaal op kan leveren *lol*...
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooi kaartje, leuke achtergrond.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart Hanny.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele mooie kaart met een super mooie fee erop en een heel aparte achtergrond! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaart weeer Hanny en wat een speciaal spul waar je de achtergrond mee hebt gemaakt.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.