donderdag 14 juni 2012

Marianne Design Challenge # 58

Hallo allemaal, vandaag is het weer tijd voor de nieuwe Marianne Design Challenge. Dit keer is het Wybrich die iets mocht bedenken en ze wil graag een ronde kaart zien. Dit is mijn bijdrage.

Dit zijn de materialen die ik heb gebruikt.
De ronde kaart heb ik uit de Cricut gehaald.
Design papier Rretty papers bloc, La Musique PK 9084.
Plaatje Marianne Design.
Stempel, CS 0858.
Creatables. LR 0226 en LR 0228 blaadjes. LR 0154 label.
Craftables. CR 1215.
Nestabilitie.
Stukje kant en een stukje lint.
Stukje ribbelkarton.
Film strip, Tim Holtz.
Bloemen en roosjes.

Dames dit was weer mijn bijdrage voor deze keer. Heb je zin om mee te doen kijk dan op het Marianne Design Challenge blog  daar kan je alles vinden over hoe je mee kan doen en natuurlijk staan daar ook de kaarten van al de andere DT leden.
Ik wil jullie weer bedanken voor het bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.

16 opmerkingen:

  1. Hallo Hanny,
    Ook jij hebt weer een prachtige kaart gemaakt voor de challenge,Heel mooi hoor.Ik ga natuurlijk ook weer meedoen, moet het alleen nog even laten weken,(haha) wat ik nu weer zal gaan maken.
    Groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige vintage kaart hanny.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje Hanny

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart Hanny.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik moet ook nog maar eens op zoek naar ribbelkarton, wat geeft dat een schitterend effect, super kaart met geweldige kleuren!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige ronde kaart is dit geworden. Complimentjes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hello Hanny, this is beautiful I love the postcard and the image and the embellishments are gorgeous as always.

    Hugs
    Linda xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schitterend kaartje hannie grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi hanny
    een erg leuke kaart en vooral dat golfkarton erachter vind ik supergaaf!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart heb je gemaakt voor de challenge, leuk dat ribkarton erbij!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt er weer een beauty van gemaakt Hanny, mijn complimenten hoor.

    Groetjes Thea.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. je ronde kaart is erg mooi Hanny, leuk met dat stukje ribbelkarton en de filmstrip, zitten allemaal van die leuke details op je kaart!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.