donderdag 7 juni 2012

Veel geluk.



Hallo allemaal, hier ben ik weer. We zijn net een paar dagen terug van een heerlijke vakantie in Denemarken. We zijn weer helemaal uitgerust en kunnen er weer tegenaan. En weet je wat nu zo leuk is... Marianne Design heeft hele mooie Craftables huizen uitgebracht en wat zit daar bij.... een Scandinavisch huis. CR 1217. Helemaal in mijn straatje en ben er dan ook met veel plezier aan begonnen. Deze heb ik helemaal in een kleur gemaakt maar de ideetjes borrelden al in mij op toen ik er mee bezig was. Ik heb er een dubbele kaart van gemaakt en heb hem ook nog 3D gemaakt. Zo leuk om te doen! Verder heb ik wat creatables en kleine plaatjes gebruikt. De Craftables zijn bij Hobby compleet de Duif te koop. Zo dames dit is mijn eerste kaart weer en er zullen nog velen volgen. Ik wil jullie weer bedanken voor het bezoekje en tot een volgende keer. Als je wil laat dan ook even een berichtje achter om te vertellen wat jullie van mijn Scandinavisch huis vinden.

Groetjes Hanny.

21 opmerkingen:

  1. Hij is superleuk Hanny.
    Ik heb er ook eentje klaarstaan maar die mag nog niet online. Morgen pas.....

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind hem helemaal super hanny, schitterend gemaakt.
    welkom terug.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schitterende kaart heb je er van gemaakt ik heb het victorian huis maar nog niets mee gedaan maar deze is super grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dit weer mooi gemaakt Hanny.

    Fijn dat je het zo leuk hebt gehad in Denemarken.

    Heel veel liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Hanny'

    Hij is heel leuk geworden je scandinavisch huis.
    Heel leuk zo met veel geluk erbij.
    Groetjes van Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Hanny


    Je scandinavisch huis is heel leuk geworden en heeft een mooie kleur en leuk met veel geluk erbij.
    Ook nog bedankt voor je reacties en je bent weer veilig in Nederland van een heerlijke vakantie.
    Is nu lekker knutselweer.
    groetjes van Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat vind ik deze mooi!!! Super die details, snoesje op het bankje voor het huis, helemaal prachtig!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Hanny,
    heel mooi die huizen,

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig wat een mooie verhuiskaart is dat!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je super kaartjes gemaakt, heel mooi.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi hanny
    erg leuk zoals je er een heel tafereeltje van gemaakt hebt,super!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Welkom thuis Hanny en wat een beeldig huisje heb je gemaakt, zoooo gezellig daar zou ik ook wel in willen wonen!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig Hanny! Denemarken is ook ontzettend mooi, prachtig landschap. Wij moeten nog even wachten tot eind juli voor de vakantie.
    Ik snap nu ook de prijs van deze creatables, ze hebben de grootte van een kaart volgens mij.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad, je kaart is prachtig.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig kaartje,erg leuk gedaan!
    groetjes Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Hanny,
    Hij is weer geweldig mooi, deze kaart.Ik heb die mal toevallig vandaag ook binnen gekregen en ben er ook al mee aan het stoeien.
    Groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig zo de kaart met dit mooie huis het ziet er erg gezellig uit.
    Leuke details.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterende kaart Hanny!!! Vind deze mallen ook prachtig.... alleen zo duur!!! Denk dat ik op mijn Silhouette nog wel een patroon van een huis heb staan.... ga daar maar eens mee stoeien; jouw creatie inspireert behoorlijk *lol*...
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat is dit een schitterende kaart Hanny.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauwie, Hij is echt gaaf Hanny, mijn complimenten hoor.
    Ze zijn idd. erg mooi, kon ook geen keuze maken welke!
    Wat een toeval dat je tegen de Scandinavische aanliep hi hi hi.
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.