woensdag 25 juli 2012

Ballerina Kitty.

Hi everyone, today a card for the Scrapbook Stamp Society with the beautiful stamp of Mitzi Sato-Wiuff  Ballerina Kitty. I colored the image with Copic Markers.

Thank you for today.
Hugs Hanny.


Hallo allemaal, vandaag een kaart voor de Scrapbook Stamp Society met een super leuke digi van Mitzi Sato-Wiuff (ballerina kitty) Deze materialen heb ik gebruikt. Design papier is van Maja. Creatables, LR 0188 label LR 0226 en 0228 blaadjes. Craftables, CR 1223. Verder kant, lint, bloemen uit eigen voorraad, plaksteentjes. Ik heb gekleurd met de Copic Markers.


Zo dit is het dan weer voor vandaag. Weet nog niet wat ik vandaag allemaal zal doen. Ik houw van warm weer... maar vandaag is het wel heel erg warm. Maar ja in Nederland hebben we altijd alles of niets.... en vandaag is het alles. Wens jullie nog een fijne dag en tot een volgende keer.


Groetjes Hanny.

11 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend kaartje heb je weer gemaakt Hanny. Geweldig mooi. Ook een hele mooie stempel.

    Heel veel liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Laat haar maar heerlijk dansen op je mooie kaart Hanny, ik hou liever mijn gemak bij deze tropische temperaturen!!!!
    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schitterende kaart Hanny.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. o wat een schatje heel mooi gedaan grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellige leuke kaart. De ballerina is ook erg miauww leuk!! Groetjes Janny en geniet van het warme weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt weer een supermooie kaart Hanny, geniet van het mooie weer. In de schaduw is het vandaag heerlijk!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart weer Hanny, je hebt je best weer gedaan met dit warme weer.
    Vind de ballerina ook erg mooi ingekleurd, toppie hoor.
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart Hanny,leuk afdrukje,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gorgeous Hanny! Lovely embellishments and the kitty looks beautiful in the colours you have chosen.

    Hugs
    Linda xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Hanny,
    Schitterende kaart met een heel aparte ballerina.
    Heel mooi ingekleurd,
    Groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.