zaterdag 7 juli 2012

I love copic.

Hallo allemaal. Ik wil eerst mijn nieuwe volgers welkom  heten...leuk dat jullie mijn blog willen volgen. Vandaag heb ik een kaart gemaakt met een super leuke digi van de Scrapbook Stamp Society. getekend door. Heather Valentin ( I love copic ) Dit zijn de materialen die ik heb gebruikt. Design papier, Paper pad Basic Grey ( hello luscious ) Nestabilitie. Creatables LR 0226 LR 0228 en LR 0229 Allemaal blaadjes. Craftables, CR 1212. Tekst stempel, CS 0853. de bloemen uit eigen voorraad en verder wat strassteentjes. Ik heb natuurlijk gekleurd met de Copic markers. De materialen zijn te koop bij
Hobby Compleet de Duif  Dames dit is het weer, bedankt voor je bezoekje en laat gerust een berichtje achter.... ik lees ze altijd met veel plezier. Ik wens iedereen nog een fijn weekend.

Groetjes Hanny.

16 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje weer Hanny, mooi in groene kleuren.

    G. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super gaaf en schitterende kaart hanny.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Hanny,mooi ingekleurd je afdrukje.
    Heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Hanny,

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi hanny
    wat een lieverd van een kaart en de hoofdkleur vind ik echt supergaaf!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is beautiful Hanny. Beautiful colours and loving the embellishments.

    Hugs
    Linda xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldig gaaf kaartje, heel mooi!!! Wat een super leuke afbeelding!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt Hanny. Super mooi.

    Groetjes en liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super mooi kaartje
    En prachtige kleuren
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig kaartje Hanny, ook een erg leuke stempel!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vrolijke kaart heb je gemaakt Hanny, echt leuke frisse zomerkleurtjes. Ziet er weer supergaaf uit!

    Groetnis fan Richtsje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt, die heerlijk felle blauwe kleur is ook helemaal mijn ding, super!
    Groetjs en een fijne zondag, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtige kaart in mooie vrolijke kleuren en wat een leuke digi! Super mooi geheel!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.