zondag 15 juli 2012

Twee foto's van ons kleine mannetje en een kaart.

 Hallo allemaal, eerst wil ik mijn nieuwe volgers hartelijk welkom heten. Leuk dat jullie mijn blog willen volgen. Af en toe laat ik een foto van ons kleine mannetje zien, hij is al weer 16 maanden en kan nu alleen lopen... Zo leuk om te zien. Hij is ook helemaal weg van auto's... hij roept de hele dag auto, auto. Hier een foto van Dean en onze dochter Brenda in haar auto. Hij vindt het helemaal geweldig even aan alle knopjes en hendeltjes komen en hij kraait het uit.
 Maar ik heb natuurlijk ook weer een kaart gemaakt en die wil ik jullie ook even laten zien. Het zijn kaarten die ik meeneem naar de beurs in Den Bosch en Zwolle.Ik laat ze nog niet allemaal zien. Er moet natuurlijk ook wat te bewonderen zijn op de beurs. Dit zijn de materialen die ik heb gebruikt. Design papier, Pretty Papers Bloc, Vintage Journey. Craftables, CR 1221. CR 1223. Creatables, LR 0199. Stempel CS 0858. Tekst stempel, EC 0138. Verder een stukje touw.



Dit is het dan weer voor vandaag. Bedankt voor het bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.

21 opmerkingen:

  1. Wat enig Hanny, dank je wle dat je ons laat mee genieten. Wat een blond manneke en zo stoer in zijn spijkerpakje!!!!!
    Da's balen dat je niet alles laat zien, ik ga niet naar Den Bosch en Zwolle dus nu moet ik de rest van je mooie kaarten missen of gaan ze ook weer mee naar Hardenberg???

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief mannetje.
    Je kaart is weer supermooi.

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi mannetje, super leuk! Je kaart is ook erg mooi geworden. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schattig ventje is Dean en wat wordt hij alweer groot zeg...........en het kaartje is ook super mooi Hanny!

    Groetjes Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Hanny,
    Wat een leuke foto's van je kleinzoon,wat gaat het snel he,is alweer een hele vent. Geniet er maar van want voor je weet zijn het pubers (haha)
    Maar je kaartje vind ik ook super mooi. Ja de beurzen komen er ook weer aan. Eens kijken of ik iemand kan vinden die er ook heen gaat.Nog een gezellige zondag verder. Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief stoer kereltje zeg,hij is al groot geworden.
    En leuk kaartje heb je weer gemaakt.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart Hanny!!! Prachtige details!!!!
    En Dean is nog steeds om op te vreten.... wat een heerlijk ventje (met zijn stoere jeanspak)..
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi mannetje, en je kaart is ook mooi geworden.

    groetjes,
    Janna

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi ventje!! heerlijk. En je kaart is ook heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lekker manneke Hanny, maar dat wist ik al wel van jou.
    Prachtige kaart heb je gemaakt.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. super leuke foto hanny.
    en een hele mooie kaart prachtig.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat en heerlijk Manneke Hanny ! !

    Schitterende kaart !

    Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Tsja, het mannetje wint het deze keer toch, heerlijk zo'n klein ventje! Genieten hé, zo'n stoer kereltje.
    Maar je kaart is ook mooi hoor Hanny!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat word het ventje al weer groot
    Wat heb je een prachtige kaart gemaakt zeg

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je kaart is heel mooi Hanny,maar ga deze keer toch voor dat kleine manneke met z,n uitdagende snoetje,hier mag je trots op zijn maar dat zijn alle Oma's op hun kleinkindjes,geniet er maar lekker van.

    groetjes Willie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beautiful photograph of your grandson. He is a real cutie.

    WOW your tag is absolutely stunning.

    Hugs
    Linda xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een heerlijk kereltje is dat zeg :) Echt een stoere vent :)
    Je kaartje is hartstikke mooi, prachtig !

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schattig kereltje Hanny! wordt ook alweer groot!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke foto's van je kleinzoon.
    En een prachtig kaartje
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Deze kaart is echt schitterend. Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.