donderdag 30 augustus 2012

Challenge 62 # Marianne Design blog.

Hallo allemaal. Ik wil jullie mijn kaart laten zien van challenge 62 van het Marianne Design challenge blog. Ik zal volgende week de beschrijving geven. Ik ben door de drukte van twee beurzen helemaal mijn kaart vergeten door te sturen. Maar ik kreeg gelukkig een mailtje van Anita met de vraag of ik mij kaart klaar had.
Dat was wel het geval, maar ben hem gewoon vergeten door te sturen.

Het is lekker druk in Zwolle op de beurs en heb een hele leuke demo gegeven met de pan-pastels. Volgende week zal ik jullie wat kaartjes laten zien die ik voor deze demo heb gemaakt. Dit is het weer voor vandaag. Ik zoek zo mijn bedje op, het is morgen weer vroeg dag voor het tweede dagje beurs. Ik wens iedereen welterusten en tot een volgende keer.

GroetjesHanny.

12 opmerkingen:

  1. wauw, zou toch zonde zijn als je deze prachtige kaart helemaal zou vergeten, gelukkig is Anita er nog, je kaart is echt een beauty.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje en veel plezier op de beurs
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart! Warm van kleur ook.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooi.

    Succes op de beurs.

    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart weer Hanny!!!

    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een prachtige kaart Hanny.
    fijn dat het druk is op de beurs.
    ik ga volgende week hier naar venray daar is sinds vorig jaar ook een creabeurs en dus lekker dichtbij.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hanny, een leuke kaart heb je gemaakt, maar hoe zit dat met de challenge?, je mocht toch geen plaatje gebruiken met bloemen? Ik vind het allemaal wat verwarrend...hoor graag van je Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaart Hanny.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaart Hanny,
    en veel succes en plezier op de beurs.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WOW Hanny this is stunning.

    Hugs
    Linda xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wouwwwwwwwwwwwwwww hanny wat een plaatje van een kaart
    heb je gemaakt
    gr gonny

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.