woensdag 15 augustus 2012

Heerlijk in de zon.

Hallo allemaal, vandaag mag ik weer een bijdrage leveren voor het Don & Daisy blog en heb gekozen voor Daisy op een bankje in  de zon. Dit zijn de materialen die ik heb gebruikt. Stempel DDS 3318. Design papier, Eline's Flowerz PB 7032.
Creatables fiets LR 0233, blaadjes LR 0192, bloem LR 0242. Craftables CR 1223. Tekst stempel CS 0852. Button stempels CS0856. Ik heb gekleurd met de Copic markers. Dames dit is het weer voor vandaag, bedankt voor het bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.

14 opmerkingen:


  1. Schitterendddd Hanny.

    Fijen dag verder

    Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Hanny

    Je hebt leuke kaarten gemaakt met het warme weer.
    Hier begint de zon steeds meer weg te gaan en de wind neemt wat toe na deze plakkerige dag.
    Groetjes van Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Hanny

    Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt. Heel mooi gedaan hoor. Heel veel liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een super mooie en leuke kaart Hanny.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje heb je weer gemaakt.Leuke stempeltjes zijn het.
    Ben je volgende week ook in Den Bosch,misschien zie ik je dan.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Kitty ik ben volgende week in Den Bosch.

      Groetjes Hanny.

      Verwijderen
    2. Ik ga Donderdag,welk nr stand sta je.

      Gr Kitty

      Verwijderen
    3. stand nr.216 Hobby compleet de Duif.

      Groetjes Hanny.

      Verwijderen
  6. Hi Hanny a beautiful card and loving the bicycle. The papers and layout are gorgeous as is the image.

    Hugs
    Linda xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is weer een super leuke kaart geworden Hanny.
    Zijn ook heel erg leuk die stempeltjes van Don & Desi.
    Heel mooi ingekleurd ook weer.
    Liefs Thea.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is weer supers Hanny, zo leuk gedaan mt die fiets erbij

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart Hanny.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heerlijk zomers kaartje, heel mooi, ik zit nu in de tuin op een bankje, maar niet in de zon hoor, veel te warm.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ontzettend leuk gemaakt deze kaart Hanny. De fies en stpeltje en de kaartjes prachtig.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.