vrijdag 10 augustus 2012

Mindy Bookworm


  • Hi everyone. Today a card for the Scrapbook Stamp Society with the beautiful stamp of Heather Valentin, (Mindy Bookworm Ragamuffin.)
    Hallo allemaal, vandaag zo als belooft mijn kaart voor de Scrapbook Stamp Society met een prachtige digi van Heather Valentin ( Mindy Bookworm Ragamuffin)
    Dit zijn de materialen die ik heb gebruikt. Design papier Basic Grey (sweet threads) Nestabilitie, Creatables. LR)192 LR 0157, LR 0228 Tekststempel, knoopjes. kant, lint, bloemen uit eigen voorraad. Ik heb gekleurd met de Copic Markers. Dit is het dan weer voor vandaag. Bedankt voor het bezoekje en tot een volgende keer.
    Groetjes Hanny.

15 opmerkingen:

  1. OOOOOOOOH Hanny dit is een juweeltje, zo vrolijk die kleurtjes en zo'n super schattig afdrukje met die giga bril!!!

    Fijn weeekend, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi kaartje, ik vind Mindy Bookworm, helemaal geweldig.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerd die bookworm!!!. Echt heel lief,en mooie zachte kleurtjes.
    groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje weer Hanny.
    Heb je wat met je lettergrootte gedaan, is bijna niet te lezen.....

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi hanny
    een erg leuke/lieve kaart en zeker met die grappige digi!
    fijn weekend en groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hallo Hanny
    wat een leuk en grappig kaartje heb je gemaakt als die haar boek niet meer kan lezen weet ik het niet meer hoor.
    gr Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart Hanny.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een ontzettend leuke kaart weer Hanny. Schitterend gedaan hoor. Groetjes en liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een schitterende kaart Hanny, super mooi gedaan.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh I so love your card Hanny! The design and the image are gorgeous.

    Hugs
    Linda xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hallo Hanny. wat een super leuke kaart , en wat een leuk plaatje . groetjes Antonia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie, fleurige kaart! Prachtig gemaakt en ik ben helemaal weg van het de leuke afbeelding!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hanny, super embellishments again and I love that sentiment.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.