donderdag 9 augustus 2012

Vakantie kaart.

Hallo allemaal. Ik post de laatste weken niet zoveel kaarten. Dat komt omdat ik druk ben voor de beurs in Den Bosch en Zwolle. Met dit mooie weer valt het niet altijd mee om op mijn warme kamertje te zitten. Maar gelukkig heb ik al heel wat kaarten klaar en wil jullie daarom vandaag een vakantie kaartje laten zien. Ik heb hiervoor alleen materialen van Marianne Design. gebruikt. Ik hoop dat jullie hem mooi vinden en ga nu zo weer terug naar mijn warme kamertje. Bedankt weer voor het bezoekje en tot morgen. dan post ik weer een kaart voor de Scrapbook Stamp Society. Laat ook gerust een berichtje achter, ik lees ze altijd met veel plezier.

Groetjes Hanny.

13 opmerkingen:

  1. Dat is nog eens een echt vakantiekaartje Hanny, je zou ner zo zin in krijgen.
    Succes en sterkte op je warme kamertje. Hier onderin het huis is het zelfs frisjes....

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gedaan met dat Vintage Joyurney papier en de stempels en stansen!! Even doorzetten Hanny want het echte warme weer is in aantocht dus dan bereik je straks het kookpunt op je HETE kamertje en dat zou niet best zijn!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Hanny.

    Schitterend gedaan hoor.

    Groetjes en liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi Hanny,krijg spontaan zin in vakantie.

    Veel succes met de kaarten voor de beurzen.

    groetjes Willie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. echt een gave vacantie kaart Hanny.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaart Hanny.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi hanny
    erg leuke kaart met al die tickets en andere leuke dingen erop!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Hanny,
    en succes met je voorbereidingen.
    Groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow wat een schitterende kaart!
    Ik vind het een plaatje!
    Wat leuk dat je naar Zwolle komt daar ga ik ook zeker naar toe!
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende vakantie kaart Hanny, heel leuk opgewerkt met de tickets e.d.

    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart Hanny.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende vakantiekaart. Groeten Ttrijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.