vrijdag 7 september 2012

Challenge # Scrapbook Stamp Society.

 Hallo allemaal. Vandaag heb ik een notebook gemaakt voor de challenge van Scrapbook Stamp Society. De opdracht is maar een notebooks/Journals. Dit is mijn bijdrage. Het is maar een klein boekje geworden, Ik had deze namelijk nog liggen en vond het wel een leuke uitdaging om daar iets mee te doen. Ik heb de prachtige digi van Mitzi Sato-Wiuff (ballerina Kitty) gebruikt. Er zijn 3 van deze snoezige poesjes en heb ze nu alle 3 verwerkt. Verder heb ik wat Creatables en een stempel van Marianne Design gebruikt.

Dit is het dan weer voor vandaag. Heb je zin om mee te doen kijk dan op het Scrapbook Stamp Society challenge blog. Ik wil jullie weer bedanken voor het bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.

7 opmerkingen:

  1. Hallo Hanny
    Dat is nu eens heel wat anders van een kaart maken.
    Ik vind deze heel lief gemaakt en mooie kleuren.
    Groetjes van Janny en een zonnig weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Hanny,
    Ik vind hem erg leuk geworden en je vorige huisjes-kaarten vind ik ook erg leuk.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat prachtig gemaakt Hanny.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love Love Love this Hanny I do so love the cute kitty.

    Hugs
    Linda xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat leuk, ziet er mooi uit, leuke digi.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat super lief Hanny en deze digi heb ik ook.
    ligt al gekleurd tewachten om er iets van temaken.
    heel mooi.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hello Hanny,
    Note books maken vind ik ook heel leuk.
    Je hebt samen met die lieve stempel iets heel moois van gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.