zondag 2 september 2012

Demo kaarten met Pan-Pastels.

 Hallo allemaal, vandaag wil ik jullie mijn demo kaartjes laten zien die ik gemaakt heb voor de KGK dagen in Zwolle. Het zijn kleine kaartjes geworden want had maar een dag om ze te maken. Jullie weten allemaal dat ik een fan ben van Marianne Design en op beurzen daar altijd een demo mee geef. Nu hadden we
(Hobby Compleet de Duif) vorige week in Den Bosch zoveel mallen verkocht dat ik bijna al mijn kaarten niet meer kon gebruiken omdat de mallen er niet waren. Dus moesten we iets anders bedenken. Werken met de Pan-Pasters leek me ook heel erg leuk en hebben toen besloten daar een demo mee te geven. en dat was een groot succes.
Ik moet de komende dagen eerst even bijkomen en ga dan weer met veel plezier werken aan nieuwe kaarten,   die weer van Marianne Design zullen zijn. Ik ga ze gebruiken voor de open dagen bij Hobby Compleet de
Duif in Leeuwarden. Deze dagen zijn op 28,29 en 30 september. Dames dit is het weer voor vandaag. Ik wil jullie weer bedanken voor het bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.

17 opmerkingen:

  1. Wat een super mooie kaartjes
    En prachtig kleuren
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow die zien er schitterend uit Hanny.
    Dat heb je prachtig gedaan in zo'n korte tijd.
    mooie kleuren ook, jammer van je andere kaarten maar die kun je de volgende keer gebruiken.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit zijn ook beauty's geworden, iets heel anders dan we van je gewend zijn maar ook o zo leuk. Wie weet zien we elkaar bij de open dagen. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig weer Hanny, dat heb je ook weer schitterend gedaan. Heel veel liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij ook al aan de Pan Pastels Hanny en dan ook nog zo succesvol, schitterende kaartjes!
    Het was dus een goede beurs voor jullie dat je al je voorbeeldkaartjes moest opruimen, leuk te horen!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi hanny
    ziet er allemaal prachtig uit en hoop dat er tutorials komen van de panpastels van wat je er mee kan doen:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. In het echt zijn ze nog veel mooier Hanny.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je prachtige kaarten gemaakt! Heel chique! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha die Hanny,

    Leuk je even gezien en gesproken te hebben. Wat een geweldig product die Pan Pastels...

    Zie je dinsdag!

    Groeten,
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig Hanny! dat Panpastel is echt schitterend spul ik heb er al wat van en vind het echt super je kan er alle kanten mee op!
    lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi hoor Hanny! En ook leuk dat jullie goede beursdagen hebben gedraaid! Tot ziens bij de open dagen Hanny, wordt ook vast een succes. Kan ik ook eens kijken naar de Pan Pastels!

    Groetjes Richtje
    PS Eerst maar even bijtanken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Hannie, geen vieze handen gekregen? Maar zonder gekheid, je hebt er wat moois meegemaakt. Leuk eens een keer wat anders doen. Tot ziens in Leeuwarden op de Open Dagen. Ik ga vooraf een week op vakantie in jullie mooie provincie . Groet Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaarten Hanny.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat mooi Hanny!!
    het is toch wel leuk spul die Pan Pastels!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterende kaarten Hanny!!! Weer een verslaving er bij hahahaha!?!?!?!?
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel verschillend maar allemaal prachtig!
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.