woensdag 5 september 2012

Hier de eerste kaarten van de demo in Den Bosch.

 Hallo allemaal, eerst wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten, leuk dat jullie mijn blog willen volgen. Hier zijn de eerste drie kaarten van de demo. Dit zijn de gebruikte materialen. Bovenste kaart. Creatables, LR 0242. LR 0241. LR 0239. LR 0239. Tekst stempel, CS 0855.
 Tweede kaart,LR 0241. LR 0240. LR 0239. LR 0238. LR 0235. Tekst stempel, CS 0855. Stempel, CS 0860.

Laatste kaart. Craftables, CR 1223. Creatables, LR 0167. Stempel  CS 0860. Dames dit is het weer voor vandaag. Bedankt voor het bezoekje er tot een volgende keer.

8 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaarten zijn het geworden,en de mallen zijn ook zo mooi,je pan pastel kaartjes zijn ook super zeg.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hele mooie kaarten Hanny en schitterende mallen gebruikt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn prachtig je kaarten.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hanny dit zijn ook beauties hoor.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stunning projects Hanny.

    Hugs
    Linda xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaarten Hanny.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw, de kaartjes zijn stuk voor stuk prachtig.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaarten, echt super.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.