woensdag 19 september 2012

Kerstkaart voor het Don & Daisy blog.

Hallo allemaal. Ik mag weer een bijdrage leveren voor het leuke Don & Daisy blog en heb een kerstkaart gemaakt. Dit zijn de materialen die ik heb gebruikt. Daisy met haar mooie oorbellen DDS 3311. Craftables, CR 1223 postzegel. Creatables. LR 0235 is een frame en heb Daisy daar op gestempeld. Ik heb met de copic markers gekleurd. LR 0242 frame. LR 0142 kerstroos. LR 0189 mistletoe.Tekst, Marianne Design. De standaard is een Joy mal. verder heb ik een plaksteentje gebruikt. Zo dit is het dan weer voor vandaag. Bedankt voor het bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.

14 opmerkingen:

  1. wauw, wat een super mooie kerstkaart.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kerstkaartje
    En wat een leuk stempeltje
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt Hanny. Mooi gedaan hoor. Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er ook weer erg snoezig uit Hanny, mooi gemaakt!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Hanny.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super gaaf kaartje Hanny, heel mooi gedaan.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart Hanny.... de kerstkaart hieronder is ook helemaal geweldig!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje is het weer geworden.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart heb je gemaakt.

    Wij gaan op donderdag of zaterdag naar de kreadoe, weet het nog niet precies.
    Mocht ik op donderdag gaan zoek ik je zeker op.

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Very pretty card Hanny.

    Hugs
    Linda xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wowww, wat heb je weer schitterende creaties gemaakt Hanny, ze zijn stuk voor stuk weer helemaal super !

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.