zondag 9 september 2012

Kerstkaarten.

 Hallo allemaal. Ik wil jullie vanavond nog een paar kerstkaarten laten zien. Het was vandaag heerlijk weer en moet nog niet aan kerst denken, maar deze heb ik voor de beurs gemaakt en waren dus al een paar weekjes klaar. Ik heb al de nieuwe materialen van Marianne Design gebruikt en deze zijn natuurlijk weer te koop bij Hobby Compleet de Duif.
 Ik wil jullie ook even laten weten... dat we 28 29 en 30 september open dagen hebben bij Hobby Compleet de Duif en dat ik 28 en 29 ook van de party ben met de materialen van Marianne Design.
Dit is het weer voor vanavond, ik wil jullie weer bedanken voor het bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.

10 opmerkingen:

  1. Wat zijn dit weer prachtige kaarten Hanny.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kerstkaarten!
    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie kerstkaartjes heb je gemaakt,

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hele mooie kerstkaarten Hanny.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Hanny,
    wat heb je weer een mooie kaarten gemaakt.
    Ik moet nog beginnen met mijn kerstkaarten. Hoop dat het dit jaar nog wat wordt.

    groetjes,
    Janna

    BeantwoordenVerwijderen
  6. These are beautiful Hanny. I love the gorgeous images and the beautiful colours.

    Hugs
    Linda xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kerstkaarten heb je gemaakt Hanny

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn ze toch weer schitterend, super. Wie weet zien we elkaar de 29e nog. groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kerstkaarten Hanny. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit zijn prachtige kerstkaarten Hanny! Heel mooi gemaakt!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.