donderdag 13 september 2012

Marianne Design challenge #63

Hallo allemaal, hier is dan mijn kaart voor het Marianne Design challenge blog. Ik ben dit keer aan de beurt om iets moois te bedenken en ik wil graag een kaart in bruin blauw en een plaatje of stempel van Marianne Design zien. Dit is mijn bijdrage. Deze materialen heb ik gebruikt. Design papier, Eline's Old-Fashioned Nursery PB 7030. Plaatje VK 9519.Creatables, LR 0157. LR 0192. LR0234 en LR 0241. Verder kant, lint en bloemen. Ik heb ook nog plaksteentjes gebruikt. Dit is het weer voor vandaag, heb je zin om mee te doen kijk dan op het Marianne Design challenge blog. Daar staan ook al de kaarten van de andere DT leden. Ik wil jullie weer bedanken voor het bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.

15 opmerkingen:

  1. Leuke idee Hanny, als ik dit weekend de tijd er voor kan vinden (maken)ga ik ook weer eens met de challenge meedoen! Ziet er erg leuk uit.

    Groetjes Richtsje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is die mooi Hanny !!!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige vintage kaart Hanny, mooie kleuren combi heb je uit gekozen.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart Hanny.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie kaart Hanny, leuke challenge ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart weer Hanny

    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie chique vintage kaart!! Mooie kleuren combi, lief plaatje en mooie details! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is dit weer een schitterend kaartje, heerlijk met die helder blauwe kleur erin verwerkt. Bedankt voor de tip voor het Snoesjes blog. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart. kleuren heel mooi. Je hebt de kaart heel mooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een prachtig kaartje
    En mooi dat blauw en bruine tinten
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig en wat leuk zo de kleuren.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldige kleuren heb je gebruikt, het spat er van af, super mooie details!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Hanny, wat een mooie kaarten ook je kaarten die hieronder staan zijn toppie
    groetjes van Joke Mulder

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Hanny, Deine Karte finde ich wunderschön, mit sehr viel liebe zum Detei.
    Schö nes Wochenende, da Ulla

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.