vrijdag 28 september 2012

Marianne Design challenge # 64

Hallo allemaal. Gisteren was  het weer tijd voor de nieuwe challenge op het Marianne Design challenge blog. Ik ben een dagje te laat.... maar hier is dan toch mijn bijdrage.  Dit keer mag Anita iets bedenken en ze wil graag een herfstkaart zien.
Dit zijn de materialen die ik heb gebruikt.
Design papier, Basic Grey.
3D plaatje, Mattie.
Creatables. LR 0234.
Tekst stempel Marianne Design.
Verder een lint, brad en veertjes.
Dames hebben jullie zin om mee te doen, kijk dan even op het challenge blog. Daar kan je ook al de andere kaarten van de DT leden bewonderen. Zo nu met de beentjes op de bank.. na een demo dagje bij de Duif.   Morgen doen we er nog een dagje achteraan en heb je zin en tijd kom dan gerust even langs. Dames ik wil jullie allemaal weer bedanken voor je bezoekje en laat gerust een berichtje achter ik lees ze graag.

Groetjes Hanny.

12 opmerkingen:

  1. Woww, wat een supermooie kaart Hanny, schitterend !

    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie hersfstkaart !
    Prachtig met die kleuren!
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Hanny,
    Wat ziet je Blog er prachtig uit in de herfstkleuren..super en je kartje natuurlijk ook..heel mooi..

    Fijn weekend, groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Hanny,
    Het is weer een prachtig kaartje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart weer Hanny. Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A beautiful card and lovely colours.

    Hugs
    Linda xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart Hanny.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een schitterende kaart geworden, heerlijk weer die herfstkleurtjes. Je blog heb je er ook al mooi op aangepast, leuk! Wie weet zien we elkaar vanmiddag nog.
    Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een prachtige herfstkaart Hanny.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De kaart pas helemaal bij je schitterende herfstblog Hanny!! Ik was vandaag in Hardenberg en dacht even bij je aan te wippen maar hoorde dat jij de winkel runt deze dagen, jammer!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele mooie herfstkaart!! Prachtig gemaakt!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie creatie! PRACHTIG!!!

    Grtjs Patrice

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.