woensdag 26 september 2012

Mijn eerste bijdrage voor het snoesjes blog.

Hallo allemaal, ja jullie lezen het goed er is een  nieuw Snoesjes blog en ik zit in het design team. Ik heb er heel veel zin in om met deze schattige snoesjes aan de slag gegaan. Nou ja aan de slag... nieuw zijn ze voor mij niet heb al heel wat kaarten gemaakt met dit leuke jongetje en meisje. Maar ik vind het wel heel erg leuk dat ze nu een eigen blog hebben.

Mijn recept voor deze kaart.
Neem een snoesje, MH 0042.En pak daar een leuk design papiertje bij, Dark Vintage PK 9083.
Gebruik ook een leuke stans die je voor de achtergrond kan gebruiken.
Verwerk daar wat Creatables op LR 0152 kransje, LR 0191 lantaarnpaal, LR 0197 auto.
Voor de tekst gebruik je de CS 0854.
En voor de afwerking gebruik je kant, lint en wat plaksteentjes.
Veel plezier met het maken van deze kaart. 

Groetjes Hanny.

14 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Hanny.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke snoesjeskaart Hannie dank je wel voor de uitleg

    groetjes Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart Hanny! Je hebt het maar druk met al je DT-werk, maar wel een leuke baan, ha ha. En straks allebei samen thuis, heerlijk toch, ga er van genieten. En een nieuwe profielfoto, ontzettend leuk!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart weer Hanny. Schitterend gedaan hoor. Groetjes en liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke kaart Hanny,echt een snoesje.
    En wat leuk dat ook in het snoesjes design team zit,jij hoeft je niet te vervelen.
    Zou ook wel zo'n baantje willen....

    groetjes Willie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig kaartje, je bloglayu-out vind ik ook heel mooi.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje
    groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het ziet er allemaal prachtig uit, je blog, je foto (erg mooi)En dan, het kon ook niet anders, je nieuws dat je ook in het snoesjes-DT zit. Superleuk voor je Hanny!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaart weer Hanny, maar dat zijn we wel gewend van je.
    Hartelijk Gefeliciteerd met je nieuwe job in het snoesjesteam.
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig mooie kerstkaart!
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo hanny, Wat een leuke kaart en wat leuk dat er nu een snoesjes blog is. Ik vind ook nog steeds erg leuk.
    Ook je vorige drie kerstkaarten vind ik schitterend,heb ze even gemist, want had het nogal druk afgelopen week.
    Groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.