donderdag 6 september 2012

Twee kaarten met het Scandinavische huis.

 Hallo allemaal. Vandaag twee kaarten met de Craftables CR 1217 huis. CR 1224 kerstboom en de CR 1223. postzegel. Verder Creatables LR 0142 bloem. LR 0189 takje en de LR 0191 lantaarnpaal. Stempel, TC 0827 en TC 0828. Tekst stempel, EC 0114.
 Voor dit kaartje heb ik een stukje van het huis gebruikt.Craftables, CR 1217 en de CR 1212 label. Verder Creatables, LR 0199 boot. LR 0204 gras. LR 0230 schelpjes. LR 0231 vuurtoren. LR 0232 anker. Stempel, TC 0821. Tekst stempel CS 0855.
Het zijn twee heel verschillende kaarten, maar alle twee heel leuk om te maken. Dit is het voor vandaag. Bedankt voor het bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.

14 opmerkingen:

  1. Hallo Hanny,

    Wat een schitterende kaarten heb je gemaakt.
    Ik vind vooral de kerstkaart super mooi.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat zijn ze mooi en zo verschillend.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hanny,

    Beiden zijn het prachtige kaarten. Bij de eerste krijg je zin in een echte winter, maar bij de tweede krijg ik bijna heimwee naar de vakantie.
    Schitterend!

    Groetjes van Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stunning creations Hanny.

    Hugs
    Linda xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaarten Hanny!!! Vind je strandhuisje helemaal super!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad zijn ze heel verschillend, maar beide wel heel erg mooi.
    De boom is ook gaaf hé!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schitternde huisjes Hanny, prachtige kaarten heb je gemaakt.

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn echt schitterend, vooral die kerstkaarten vind ik prachtig, heel mooi.
    Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaarten Hanny.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi hoor Hanny, prachtig gemaakt. De eerste wint het bij mij maar zo kun je wel laten zien dat je meerdere kanten op kunt met zo'n mal.

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi hanny
    echt twee erg leuke en mooie kaarten zo verschillend en persoonlijk ben ik weg van die kerstkaart:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Hanny,
    Dit zijn 2 PRACHTIGE huizen-kaarten. Het eerste huis met tuin om in te wonen en het tweede huis om in op vakantie te gaan ☺☺☺. LEUK idee.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig Hanny, vooral de eerste vind ik echt helemaal super!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.